• Ik heb en storie, met 5 abo's.
    En ik probeer er mijn best voor te doen, heb de hele middag geschreven.
    Maar als ik vraag om 2 reacties, krijg ik helemaal geen reacties. Dus ik dacht: dan vraag ik niet om reacties. Krijg ik ook al geen reacties. Doe ik wat verkeerd ofzo?

    Nee, ze zijn hier niet zo vrijgevig met reacties.


    Your make-up is terrible

    Nee. Maar eigenlijk moet je ook niet vragen om reacties want daar doe je het eigenlijk niet voor. Reacties zijn er om je te motiveren. En reacties horen vanzelf te komen. Niet omdat je het ze vraagt.

    Zoey, je bedeld om reacties hahaha
    ik vind dat die mensen hier boven gelijk hebben :)

    Ik heb die hoop allang opgegeven hahaha.


    Where there is a sea there are pirates...

    Als je er vanmiddag aan hebt geschreven, is het ook gewoon mogelijk dat nog geen van je abo's het hoofdstuk heeft gelezen. En anders heb je misschien pech, en heb je precies vijf mensen die nooit reacties geven. Dat is vervelend, maar er komen vanzelf wel meer lezers als je doorgaat, en die zijn hopelijk vrijgeviger wat betreft reacties.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Celestial schreef:
    Nee. Maar eigenlijk moet je ook niet vragen om reacties want daar doe je het eigenlijk niet voor. Reacties zijn er om je te motiveren. En reacties horen vanzelf te komen. Niet omdat je het ze vraagt.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Assassin schreef:
    Nee, ze zijn hier niet zo vrijgevig met reacties.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Reacties duren meestal wel een paar uur, soms een hele dag, voordat je ze krijgt. Vaak lezen mensen het ook zonder een reactie te geven en anderen geven liever vrijwillig een reactie, dan dat 't wordt gevraagd. Misschien kan je wat meer abo's proberen te krijgen? Door een topic te maken, eens te reageren in een ik-zoek-een-story-topic, door de spotlight etc.? Succes!


    “Love is a contradiction.”

    Ik geef altijd een reactie als ik iets lees.

    Ik lees alleen bijna niks :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sommige mense op quizlet zijn eenmaal gemeen. STOMME QUIZLETTERS! :Y)
    -sorry ben te blij om normaal te reageren, let NIET op mij-


    Ik ben gemeen xoxo

    Captain schreef:
    Ik heb die hoop allang opgegeven hahaha.


    Smile and live.