• In het manifest dat dit weekend opdook op het internet en dat wordt toegeschreven aan de man die verdacht wordt van de aanslagen in Noorwegen, wordt meerdere malen gerefereerd aan Nederland.

    In het stuk van meer dan vijftienhonderd pagina's schrijft hij onder meer dat hij het jammer zou vinden als Nederland ten onder zou gaan aan een 'vloedgolf van shariabarbarij'. Verder schrijft de Noor onder meer dat Ayaan Hirsi Ali de Nobelprijs voor de Vrede verdient.

    Als grootste gevaar voor de Europese beschaving ziet de Noor het groeiende aantal moslims in Europa. De bevolking zou pas in actie komen als ze het gevoel krijgen dat het toegestaan is om in actie te komen. Dat zou zijn wanneer in Nederland of Frankrijk de bevolking voor ongeveer de helft uit moslims bestaat.

    De Nederlandse media zijn volgens hem voorstander van multiculturalisme. Ook zouden ze ervan overtuigd zijn dat PVV-leider Geert Wilders kwaadaardig is. Wilders noemt hij ook als een van de mensen die hij graag zou willen ontmoeten.

    Andere personen die hij graag zou ontmoeten zijn de paus, Vladimir Poetin, NAVO-secretaris-generaal Anders Fogh Rasmussen en de voormalig Bosnisch-Servische leider Radovan Karadzic.


    Bron


    Ik geef toe dat ik niet echt onder de indruk ben van alles wat er nu gebeurt in Europa, maar ga je daarom NOORSE kinderen vermoorden? Wat hebben zij nu met de islam te maken? Wat heeft moord nu met dit alles te maken? :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Birthday schreef:
    (...)

    Krijgt hij maar 21 jaar?! ;o
    Dat zeiden ze toch op het nieuws deze middag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    astridc schreef:
    Wat is er toch zo slecht aan de moslims? Misschien dat een paar van hun slecht zijn maar dat geld hetzelfde voor andere religiën. En anders laat toch lekker die mensen geloven waar zij in willen geloven. Wij hebben er toch niet veel last avn of wel?

    Ik noem maar een klein voorbeeldje hoor: Een heel groot deel van de oorlogen en bijna alle aanslagen..? Loverboys? Onderdrukking van de vrouw?
    Ik ben zo verschrikklijk blij dat ik in helemaal niks geloof. Ik ben er trots op. Ik vind het echt pure onzin. Maar oke, ik zal er verder niks over zeggen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 18:27 ]


    Gradually, then suddenly..

    Reducto schreef:
    (...)Dat zeiden ze toch op het nieuws deze middag.

    Dat is toch nog helemaal niet zeker? Ze kunnen gokken, maar het proces moet er nog komen.
    Waarschijnlijk wordt het toch wel minder. Het proces zal waarschijnlijk pas binnen een paar jaar beginnen en voorhechtenis telt dubbel. En de meesten komen toch vervroegd vrij.
    Zo is levenslang nooit meer levenslang en dat is echt niet eerlijk in bepaalde gevallen, want sommigen verdienen echt levenslang.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben het eens met de meeste van jullie, Vooral C18, Dursley etc.
    Zo zie je dat je maar beter thuis moet blijven voor de rest van je leven, want je kan ieder moment gewoon doodgaan. Wtf.


    Where there is a sea there are pirates...

    Eos schreef:
    (...)
    Dat is toch nog helemaal niet zeker? Ze kunnen gokken, maar het proces moet er nog komen.
    Waarschijnlijk wordt het toch wel minder. Het proces zal waarschijnlijk pas binnen een paar jaar beginnen en voorhechtenis telt dubbel. En de meesten komen toch vervroegd vrij.
    Zo is levenslang nooit meer levenslang en dat is echt niet eerlijk in bepaalde gevallen, want sommigen verdienen echt levenslang.

    Vervroegd vrijkomen geldt niet in dit geval. Een groot aantal mensen = levenslang of doodstraf in bepaalde landen.
    21 is te weinig, ze kunnen het trouwens nog niet zo snel beslissen.


    Where there is a sea there are pirates...

    C18 schreef:
    Ik denk dattie een punt heeft, ook al geldt dat niet als rechtvaardiging voor wat ie heeft gedaan.


    En ging die man ook niet alle kerncentrales in België vernietigen?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sombres schreef:
    Ik noem maar een klein voorbeeldje hoor: Een heel groot deel van de oorlogen en bijna alle aanslagen..? Loverboys? Onderdrukking van de vrouw?
    Ik ben zo verschrikklijk blij dat ik in helemaal niks geloof. Ik ben er trots op. Ik vind het echt pure onzin. Maar oke, ik zal er verder niks over zeggen.

    Inderdaad.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Fullblood schreef:
    Ja. Eerlijk gezegd, weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Godverdomme, ik kan hier zo boos om worden. Echt holy fock, altijd draait alles maar om die Islam en shit, jezus christus, we gaan toch ook niet zeuren dat er te veel christenen en katholieken zijn?! Laat iedereen toch zijn gang gaan zeg. -__-'


    Alleen maar tranen van geluk

    Eos schreef:
    (...)
    Dat is toch nog helemaal niet zeker? Ze kunnen gokken, maar het proces moet er nog komen.
    Waarschijnlijk wordt het toch wel minder. Het proces zal waarschijnlijk pas binnen een paar jaar beginnen en voorhechtenis telt dubbel. En de meesten komen toch vervroegd vrij.
    Zo is levenslang nooit meer levenslang en dat is echt niet eerlijk in bepaalde gevallen, want sommigen verdienen echt levenslang.
    Er kunnen maximum nog 10 jaar bij komen, hun wetgeving is gewoon anders dan hier, dus langer kan hij blijkbaar niet in de bak zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    astridc schreef:
    Wat is er toch zo slecht aan de moslims? Misschien dat een paar van hun slecht zijn maar dat geld hetzelfde voor andere religiën. En anders laat toch lekker die mensen geloven waar zij in willen geloven. Wij hebben er toch niet veel last avn of wel?


    Food.

    Sombres schreef:
    (...)
    Ik noem maar een klein voorbeeldje hoor: Een heel groot deel van de oorlogen en bijna alle aanslagen..? Loverboys? Onderdrukking van de vrouw?
    Ik ben zo verschrikklijk blij dat ik in helemaal niks geloof. Ik ben er trots op. Ik vind het echt pure onzin. Maar oke, ik zal er verder niks over zeggen.

    Alles wat jij nu opnoemt heeft NIKS met het geloof te maken maar met hun cultuur, wat ook nog meer een deel is van de cultuur die lang niet door alle word nageleefd!
    Man ik word echt ziek van de Islam overal de schuld van te geven zonder dat de meesten het geloof überhaupt kennen. Ik snap best dat de Moslims kwijt zijn,ik zou ook vet pissig zijn als ze zo over mijn geloof spreken.
    Al het slechte van de Islam is ook te vinden in het Christendom of Jodendom, dus dat is onzinnig. Maar daar kijkt niemand na, nee we geven de Moslims weer de schuld dat is lekker makkelijk.

    Wat hij heeft gedaan was trouwens niet tegen de Moslim maar tegen de linkse regering.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 22:34 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap het niet wat heeft de linkse regering er nouw mee te maken ?
    hij is tegen de moslims, waarom dan blanke kinderen vermoorden ?

    Die man is echt ziek in zijn hoofd.

    hij zij ook dat hij denkt dat er over een paar jaar als eerst een burgeroorlog in Nederland gaat komen!

    Nouja zeg? Hij is gestoord.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 13:34 ]


    I´m nothing special.