• En dan het liefst over DRACOOOO MALFOY:9~. Ik heb echt zin om me helemaal in te leven een een verhaal, en meestal als ik dat doe ben ik echt heel erg teleurgesteld als er maar bv. 20 hoofdstukken zijn. Ik wil weten hoe het afloopt!

    Dus... Ik er wel al veel gelezen ;$. Maar ik hoor graag welke jullie me aanraden.

    O, stories die echt bijna aan hun einde zijn mogen ook wel, hoor:Y).


    Are you lost?

    Sorry, ik heb niks van HP, maar ik heb wel 3 korte verhaaltjes die zijn afgelopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Btw ik heb ook eens story waar veel verhalen in staan per genre en dergelijke en er staat ook bij of ze lopend, gepauzeerd of afgelopen zijn, mss vind je daar wel iets.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Sorry, ik heb niks van HP, maar ik heb wel 3 korte verhaaltjes die zijn afgelopen.


    Oké, ik kijk er wel even naar:Y).


    Are you lost?

    Ik heb wel een Harry Potter verhaal dat al is afgerond, en ook een verhaal met onbekende personen waarvan nog twee delen geactiveerd moeten zijn. Het voldoet beide niet helemaal aan je eisen, maar misschien dat je toch een kijkje wilt nemen. (:
    The Potters
    This is War


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan