• Echt ik snap dat niet. En zeg neit van god heeft het niet zo bedoelt want in de bijbel staat. 'God wilt grote liefde tussen twee personen' en er staat neit welk geslacht. WAt is daar verkeerd aan dan ze doen gewoon normal de meeste. Oke ze moetn zich niet gaan voortrekken en aanstellen. Maar waarom hebben sommigen er iets tegen??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik ben Lesbisch en heb een vriendin en ik zeg: Mensen zijn gewoon stom.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moet je even gaan vragen. Ik weet het ook niet hoor, er zijn gewoon zulke mensen op de wereld, helaas. Niet alles is perfect. Ikzelf weet ook niet wat ze ertegen hebben, maar wat kun je eraan doen? Ze van gedachten laten veranderen? Het zij zo. Gelukkig zijn er nog mensen die het wel accepteren en respecteren, en daar moet je je juist op vestigen, en niet die mensen die dat niet doen. ^^


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Topic nummer 198758714.

    Omdat mensen de domste dieren op deze planeet zijn, die niet verder kunnen denken en luisteren naar wat andere mensen ze vertellen (de kerk, de paus) zonder zelf na te denken en dat maar gewoon even aannemen. Daarom.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Er zijn al genoeg topics hierover(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Zo iets heet bekrompen denken.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 17:01 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Soms zijn ze het zelf, en durven ze daar neit voor uit te komen. Ik snap het ook niet wrm mensen dat niet kunnen accepteren, maar het word wel meer geaccepteert als vroeger.
    Ik denk met zulke dagen voor homo's en lesbo's dat dat ook helpt!

    Wat ik me afvraag: Waarom zoveel topics hierover? (cat)


    To infinity and beyond •

    Nothinnnnnnnnnn

    Delirious schreef:
    Zo iets heet bekrompen zijn.


    Ik kan het even niet beter zeggen, want er zijn al zoveel topics over waar ik mijn mening heb gezegd dat ik het nu niet meer wil uitleggen.
    Niet dat ik iets tegen die topics heb, het valt me gewoon op dat het er veel zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het is zogezegd 'tegen de natuur'.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 17:15 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Barbiedoll schreef:
    Wat ik me afvraag: Waarom zoveel topics hierover? (cat)


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Wat heeft iedereen deze week/vorige week toch met topics over homo's?

    En sommige hebben er iets tegen, omdat zoals Lovefaker zegt, het zogezegd 'tegen de natuur' in is.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Geen idee, ik snap die mensen niet die er iets tegen hebben.
    Ik vind dat je mekaar in hun waarde moet laten, ongeacht hoe ze zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mensen zijn bang voor het onbekende.


    I was an angel living in the garden of evil

    Escritura schreef:
    ik ben Lesbisch en heb een vriendin en ik zeg: Mensen zijn gewoon stom.


    *herrinert je aan die ene topic waarin ik mijn comeback niet kon gebruiken omdat je lesbisch was. wat ik zei, waarna jij riep dat je bi was(wat niet hetzelfde is zei je nog!) waardoor ik mijn comeback wel kan gebruiken*



    Zelfde reden als dat mensen bang zijn voor zwarte/aziatische/blanke/duitse/arabische mensen, mensen die rare kledingstijl hebben, mensen met afwijkende meningen etc. Meeste mensen reageren op iets onbekends door bang te worden en er boos op te worden, in plaats van het accepteren of te begrijpen
    Plus, mensen die een hekel hebben aan homoseksuelen en biseksuelen zijn gewoon raar :Y)


    quidquid excusatio prandium pro