• "Or perhaps in Slytherin
    You'll make your real friends,
    Those cunning folks use any means
    To achieve their ends."


    Said Slytherin, "We'll teach just those
    Whose ancestry's purest."




    Welcome to the Slytherin Common Room. No mudbloods or blood traitors allowed here.








    OUR HOUSE SONG (by Katie)

    Albus Potter is our king,
    He's a worthy Slytherin.
    Just as great as he can be,
    He can conquer each banshee.

    The true heir of Slytherin,
    The hallows're of no need to him.
    He's the bravest boy to be found
    On the Hogwarts grounds.

    Albus Potter is our king,
    He's the pride of Slytherin.
    That's why Slytherins all sing:
    ALBUS POTTER IS OUR KING!




    Death Eaters Tasks
    (Let op: Iedereen moet minimaal één taak hebben, zodat we gelijk weten hoeveel leden we hebben en wie dat dan zijn.)

    Muggles vermoorden:
    -Medieval
    - Sanity
    - PrincesSnape = Severus Snape's good friend
    - Outcast
    - Progeny = Katie's best friend
    - Monkeyslut
    - Celestial = Draco Malfoy's best friend
    - Mudblood = Defence of the Dark Arts
    - Buckbeak
    - Dooddoener
    - Escritura


    Mudbloods uit de weg ruimen:

    - Oppugno
    - Dursley
    - xReplay
    - Tragically
    - BeSlytherin
    - Astarte
    - Celestial = Draco Malfoy's best friend
    - Progeny = Katie's best friend
    - Thunderwitch
    - Daiyu
    - Prophecy
    - Dooddoener


    Blood traitors vermoorden:
    - Soundeffect
    - Barcalonista
    - Apophis
    - Orchideous
    - Progeny = Katie's best friend
    - Sanity
    - Celestial = Draco Malfoy's best friend
    - Aguamenti
    - DarkSavior = Master of Potions and Dark Spells
    - LizzyTennant
    - Loyalty = Lucius Malfoy's childhood girlfriend
    - grapefruit
    - Dooddoener



    Secret Keeper, Riddle Replacement: Prophecy


    If you have fully proven your loyalty to Riddle Jr:

    Slytherin Royalty: Medieval, Prophecy, Progeny, Celestial, Loyalty
    (most loyal death eaters)


    ________________________________________________________________*

    RULE N1: A Slytherin may never call an other Slytherin or a Gryffindor a mudblood.

    RULE N2: A Gryffindor that has willingly declared peace to the whole house of Slytherin must not be bullied, threatened, attacked or killed. From now of on, a Gryffindor is your friend whom you must respect and, if necessary, protect.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 16:18 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Tom Felton is zeer gevleid door de bekentenis van zijn Harry Potter-collega Emma Watson. Onlangs gaf zij toe dat ze jaren geleden verliefd was op Felton. Hij is nooit op de avances van Watson ingegaan, omdat hij weer een oogje had op de 45-jarige actrice Helena Bonham Carter, bekend als Bellatrix Lestrange in de Harry Potter-films. Achteraf kan Felton er wel om lachen.


    De 23-jarige Felton hoorde via via dat Watson verliefd op hem was. "Het is al meer dan tien jaar geleden. En als 12-jarig jongetje was ik erg gevleid. Maar ik ben blij dat we vrienden zijn geworden en dat we er nu om kunnen lachen," vertelt Felton aan entertainmentzender E!

    Felton, die bekend werd als 'bad boy' Draco Malfoy, was zwaar onder de indruk van de veel oudere Bonham Carter en hij schreef haar een liefdesbrief. Maar zijn droom spatte uiteen toen hij tijdens de opnames van de vijfde Harry Potter-film Tim Burton ontmoette, de regisseur met wie Bonham Carter al jaren een relatie heeft.

    Helaas voor Emma Watson zat er geen liefdesscène in tussen haar personage Hermione Granger en Draco Malfoy. Ze moest wel een zoenscène opnemen met goede vriend Ruper Grint, die de rol van Ron Weasly speelt.

    "Voor ons allebei was het een vreemde ervaring", vertelt Grint. "We zijn met elkaar opgegroeid, en om dan ineens dit te moeten doen. Het was een uitdaging om het eruit te laten zien alsof we allebei wilden zoenen, terwijl we het allebei niet wilden."


    Where there is a sea there are pirates...

    Geweldig ^^


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Ik heb trouwens een Snapestory, en de cover is gemaakt door Medieval (naam vergeten), dus dank je mede-slytherin :3

    What if Severus Sneep had survived?

    Jaja, in een engelste titel de nederlandse naam voor Snape is stom, maar anders staat het in al die hoofdstukken zo raar =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Vroeger wou ik Emma Watson altijd zijn. Ik was altijd jaloers geweest op haar omdat zij in geweldige films mee speelt en ik vind dat ze ook een leuk uiterlijk heeft. (:


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Captain schreef:
    Tom Felton is zeer gevleid door de bekentenis van zijn Harry Potter-collega Emma Watson. Onlangs gaf zij toe dat ze jaren geleden verliefd was op Felton. Hij is nooit op de avances van Watson ingegaan, omdat hij weer een oogje had op de 45-jarige actrice Helena Bonham Carter, bekend als Bellatrix Lestrange in de Harry Potter-films. Achteraf kan Felton er wel om lachen.


    De 23-jarige Felton hoorde via via dat Watson verliefd op hem was. "Het is al meer dan tien jaar geleden. En als 12-jarig jongetje was ik erg gevleid. Maar ik ben blij dat we vrienden zijn geworden en dat we er nu om kunnen lachen," vertelt Felton aan entertainmentzender E!

    Felton, die bekend werd als 'bad boy' Draco Malfoy, was zwaar onder de indruk van de veel oudere Bonham Carter en hij schreef haar een liefdesbrief. Maar zijn droom spatte uiteen toen hij tijdens de opnames van de vijfde Harry Potter-film Tim Burton ontmoette, de regisseur met wie Bonham Carter al jaren een relatie heeft.

    Helaas voor Emma Watson zat er geen liefdesscène in tussen haar personage Hermione Granger en Draco Malfoy. Ze moest wel een zoenscène opnemen met goede vriend Ruper Grint, die de rol van Ron Weasly speelt.

    "Voor ons allebei was het een vreemde ervaring", vertelt Grint. "We zijn met elkaar opgegroeid, en om dan ineens dit te moeten doen. Het was een uitdaging om het eruit te laten zien alsof we allebei wilden zoenen, terwijl we het allebei niet wilden."

    Beschamend... Wist Helena dat zelf ook?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh, falend, ik zie net pas dat bijna iedereen hier een HPquote heeft bij zijn bericht (hoe heet dat ook alweer?) =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha, blijkbaar, ik vind het schattig.
    & ik wou ook altijd Emma Watson zijn! Ik was zoooo jaloers op haar. :'d


    Where there is a sea there are pirates...

    Een signature.:3


    everything, in time

    Nou! Ik wil me credits! Ik heb vrijdag geld overgemaakt en Rutger is nog steeds niet online gekomen. Ik wil me credits. );


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Lees dit. :s


    Where there is a sea there are pirates...




    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Loyalty schreef:


    Omg, die ringen!:9~

    Loyalty schreef:




    Ieeeuw, die ringen O_o

    Die 2de is gaaf. Weet iemand of de naam van die acteur echt Hero is?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja. Hero Fiennes-Tiffin, hij is het neefje van de acteur die Voldemort speelt.


    Where there is a sea there are pirates...