Gelukt, jullie hebben bewezen dat het niet mogelijk is hier een zinvolle en volwassen discussie over te houden.
In élk topic over dit onderwerp ontstond uiteindelijk ruzie door de kinderachtige opstelling van users, en het elkaar uitmaken voor wannab's, wat, vind ik zelf, volkomen onzin is.
Bij deze dus sluiten we elk topic over dit onderwerp, in plaats van dat we elke reactie checken op scheldwoorden.
Wees maar trots op je eigen mening, maar zó ontstaan er dus regels die jullie allemaal zo haten.
Groetjes,
de Mods van Quizlet.
(bericht aangepast door een moderator)
-
14 sep 2008 - 11:4217 sep 2008 - 15:21
Gelijk hebben jullie,
damn, ik wachtte er al lang op, want het irriteerde me ontzettendCamille :')
17 sep 2008 - 17:12jh khad da dus allang door da da ni kan
nn ja
ds waar ^^
Bomm heeft idd alty gelyk^^19 sep 2008 - 21:3419 sep 2008 - 21:36Bomm je hebt wéér eens gelijk
everything you imagined, and more...
20 sep 2008 - 16:16Ben ik mee eens.'
Iedereen word al boos als iemand een andere mening heeft ofzo.20 sep 2008 - 20:3520 sep 2008 - 22:48groot gelijk
I'll live every second like it is my last one <3
23 sep 2008 - 18:26inderdaad,
zelf heb ik er een hekel aan de fans en haters elkaar zo in de haren vliegen.
die ruzie's zou ik graag tot een einde zien komen. wat maakt het nu uit waar je fan van bent of waar je helemaal een hekel aan hebt.
ik weet dat vele goede viendschappen hierdoor zijn verwoest. maak het dan niet erger dan het al is, omdat je vriendinnen geen fan zijn van wat jij wel fan bent moet je ze nog niet gaan haten.
fan luisten naar wat zijn graag horen en haters luisteren naar hun lievelingsmuziek.
ik heb een tip om het bij te leggen:
haters laat de fan met rust
maar niet te vergeten, fans laat de haters met rust
op vele sites worden niet alleen de fan belachelijk gemaakt maar ook de haters!!!
denk daar nog maar eens over na als jullie weer beginnen met jullie eeuwige ruzie!!!What would Emma do?
24 sep 2008 - 22:23(...)
Bomm, jij BENT gewoon sarcasme =']
Is het moeilijk geschreven dan..
-kijkt-
Ahja sarcasme zit er nogal door :'D Nouja gelukkig ben je het ermee eens. ^^
Oooh Bommie die achter haar PC'tje zeit
Haar sarcasme worde geheiligd
Haar fans kome
Haar Sarcasme wil geschieden gelijk op het internet als in haar huis
Geef ons heden onze dagelijkse droogheid
En vergeef ons ons niet-snappen
Van Uw geniale grootheden
Amen.
©Muppy007 SPECIAAL VOOR BOMM
25 sep 2008 - 11:0925 sep 2008 - 11:4426 sep 2008 - 22:31Jmmr dat het nodig is...
MaarJ ik vertrouw erop dat zulke dingen alleen maar woorden gedaan als het echt nodig is
XSimone
Ps. Ben het er dus wel mee eens.Follow just your own mellody
1 okt 2008 - 10:06Mee eens!
Dit is mijn mening...!?
1 okt 2008 - 11:456 okt 2008 - 11:24eindelijk eens iemand die zijn koppie gebruikt!
~Lucky Cat~