• (cool) Hallo !!!!!

    Mijn vraag aan jullie was of jullie piercings hebben.

    Waar heb je er 1 ?

    of heb je er meerdere ?

    Of wil je er graag 1 ?

    zoja, waar ??

    Ik heb nu een kleine 6 weken een tong-piercing :P

    (doeg) BunnyBoy (Micha)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Get off, Bill is mine !!!

    Ik heb een helix. :3
    En ik hoef er niet nog 1. Maar als ik er nog eentje zou krijgen, zou het een navelpiercing zijn denk ik. Of nog een helix.

    Ik heb een navelpiercing, geen idee of ik er meer wil.


    Your make-up is terrible

    gewoon oorbellen (2 gaatjes per oor) :3 ,
    wat ik raar vind is dat sommige mensen niet geloven worden als ze horen dat oorbellen ook piercings zijn >.<


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    gewoon oorbellen (2 gaatjes per oor) :3 ,
    wat ik raar vind is dat sommige mensen niet geloven worden als ze horen dat oorbellen ook piercings zijn >.<


    Als je oorbelen gepiercied zijn, zijn het piercings, als ze geschoten zijn niet.


    Your make-up is terrible

    Ik zelf heb helix, tongpiercing, en navelpiercing.
    Een vriendin van me gaat een navelpiercing laten zetten. (:


    Tinka & Ghunter.

    Ik wil een navelpiercing maar ik wacht er nog mee.
    Vroeger wilde ik een piercing in m'n oor. Helix dus. Maar nu niet meer echt. :P En eentje in m'n onderlip maar ik realiseerde dat m'n lippen zo al mooi zijn en die piercing zou het toch maar verpesten.
    En in je onderlip vind ik ook emo uitzien vooral bij m'n zwarte haar. Niks tegen emo's maar ik wil ook niet als emo worden gezien als ik dat helemaal niet ben. ;P


    Ik wil een tuin vol egels

    Navelpiercing.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik wou er vroeger een, nu niet meer. Liever een tattoo.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik zou het graag willen alleen het komt er steeds niet van >.>
    Het liefst 1 in mijn lip, alleen dat gaat niet.
    dus waarschijnlijk een ringetje in men neus (';


    Only those who listen can hear

    Ik heb vier gaatjes in mn oren en een tragus en binnenkort een industrial (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik wil later een piercing. ik denk één in mn lip of in mijn wenkbrauw. maar laat ik eerst maar eens oorbellen nemen x] door omstandigheden mocht dat niet maar over een paar maanden wel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik had een neuspiercing. Maar die ga ik weer laten zetten en ik ga een helix laten zetten. Het liefst wil ik ook nog een lippiercing, maar dat willen m'n ouders niet.


    To infinity and beyond •

    Ik heb er geen en ik weet niet of het verstandig is als ik er eentje neem. Mijn mening over die dingen veranderd namelijk constant :'D De ene keer vind ik het op een bepaalde plek weer heel mooi en de andere keer weer vet lelijk haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen piercing voor mij, zou me echt niet staan.
    Ik ga voor een tattoo (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik heb twee 6mm stretches in mijn oren, tepelpiercings, navelpiercing en vier dermal anchors die opnieuw gezet moeten worden (: