• aan het kijken.. Ik ben vanmiddag bij één begonnen en ben nu bij vier. Harry heeft net de competitie gewonnen, en Cedric is dood.. Gosh Robert is zo'n lekkerding, haha! - Morgen proberen om 5-7 te kijken (:


    Forever.

    jij hebt meer uithoudingsvermogen dan mij(: alle harry's haal ik nietxD ik heb wel een keer een Johnny Depp marathon gehouden van 11 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts(A) toen liep mijn dvd speler vast:( en ik hoefde nog maar 2 piratesxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    LizzyTennant schreef:
    jij hebt meer uithoudingsvermogen dan mij(: alle harry's haal ik nietxD ik heb wel een keer een Johnny Depp marathon gehouden van 11 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts(A) toen liep mijn dvd speler vast:( en ik hoefde nog maar 2 piratesxD

    Haha nou na dat ik de films heb gekeken wil ik de boeken gaan lezen, haha ;D
    -De films is nu over, dus ik ga naar bed toe, xd Morgen vroeg beginnen met deel 5!


    Forever.

    Hebben BloodyGum en ik ook een keer gedaan, was gezellig! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gehe, ik ben nu bezig met de 4e deel. :')


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Cedris is echt HOT in die film, R-Patzz dus! Nou veel plezier!

    Dat heb ik in de bioscoop gedaan, met meteen de laatste film erachteraan. Dat was echt vet leuk, de dag daarna heb ik bijna helemaal geslapen :D

    Ik heb alle Harry Potter films al tig keer gezien, maar nog nooit een Harry Potter-marathon gehouden. Gaan we binnenkort trouwens wel doen, lijkt me vet leuk! Maar ook best vermoeiend, denk ik, als je de hele tijd maar naar dat beeldscherm zit te kijken.


    The only person you should try to be better than, is the person you were yesterday.