• Ik had een plastic schaal met bevroren appeltaart ( ghehe ) in de magnetron gedaan, zonder dat ik het merkte, en toen hoorde ik wat boem bam klets, en kwam er rook uit de magnetron/van de magnetron, en stond die in de fik. Gelukkig was het maar een hele kleine vlam en stond de magnetron niet gelijk helemaal in de fik, dus heb ik snel de branddeken erbij gehaald, wat heeft gewerkt.
    Nu moet ik de moed zien te krijgen om mijn ouders te bellen om te vertellen dat de magnetron kapot/verbrand is, en dat de koelkast van de bovenkant helemaal zwart is (daar stond de magnetron op).

    Het hele huis stinkt nu naar rook, maar ik heb de ramen en deuren wagenwijd open, god wat ben ik toch handig, hebben jullie ook wel eens van die stomme fouten?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oeh, hopelijk worden je ouders niet heel erg boos. Naja, ik heb wel eens beschaamde momenten of dat ik iets laat aanbranden of iets stuk maak ofzo...

    Ik ging een keer pannenkoeken bakken en toen stak ik de keukenrol in de fik :$
    Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen xd.


    the greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

    Toen ik klein was had ik de bank in brand gestoken, maar dat kwam omdat ik een kaars omstootte.

    Ik wilde popcorn maken in de magnetron en had dus dat zakje erin gedaan. Alleen liet ik het zakje er te lang inzitten. De popcorn stonk verschrikkelijk en daarbij ook het hele huis. De magnetron was verbrand en is nu nog steeds niet zo wit als 'ie was en ook redelijk kapot. De popcorn heb ik nooit meer gegeten..


    “Love is a contradiction.”

    Mortal schreef:
    Ik ging een keer pannenkoeken bakken en toen stak ik de keukenrol in de fik :$
    Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen xd.

    Ik heb wel eens gehad dat toen de pannenlap in de fik stond, sindsdien hou ik brandbare dingen ver weg van vuur als ik ermee bezig ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mortal schreef:
    Ik ging een keer pannenkoeken bakken en toen stak ik de keukenrol in de fik :$
    Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen xd.

    Hoe kreeg je dat voor elkaar?
    Nee just kidding.

    Yuki, handig!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb op één training 10 grote mannen op de grond gekregen en mijn trainer heeft dat gefilmd.
    Maar thuis gil ik de hele straat bij elkaar als er een beest mijn raam binnenvliegt. -.-


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik had een keer de badkraan aangezet zodat het bad vol zou lopen. Maar toen waren en geen handdoeken meer en liep ik naar beneden om er één te pakken. Maar toen was mijn favoriete tv-programma op tv en ik ging dus kijken. Je raad het denk ik al, bad overstroomt. Hele bovenverdieping nat en het ging als een soort watervalletje van de trap af...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Nee, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt :'D Als ik iets op het fornuis kook, dan laat ik wel heel vaak de blaaskap aanstaan. Maar dat is gelukkig niet zo'n ramp, alleen een heleboel stroomverspilling :'D


    To live would be an awfully big adventure

    dulcetly schreef:
    Ik heb nog nooit dingen in brand gestoken? Maar beschamende momenten heb ik wel al genoeg meegemaakt :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oh, en ik heb een keer de halve keuken in de fik gezet :Y) Ik had een ei gebakken, en die was mislukt dus ik wilde hem in de gootsteen gooien, toen raakte ik die eierdoos aan en die vloog in de fik :Y)

    haha ik heb ooit een keer een heel bord macaroni op ons nieuwe tapijt laten vallen:$ oeps..

    en een keer toen gingen ik en een vriendin brownies maken bij haar thuis maar we moesten de hond uitlaten maar we hadden nog een half uur de tijd dus we dachten dat we dat wel gingen halen dus toen kwamen we terug en buiten roken we al watg maar we wisten niet wat het was en toen kwamen we binnen alles onder de rook en wij helemaal hoesten en alles en die brownies waren helemal zwart en hard dus die konden we ook weggooien..


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Haha, handig! Ik had eens dat ik een ei wilde bakken, maar op de een of andere manier deed ik iets verkeerd met het fornuis, en toen was het boem. Toen was het fornuis kapot en moesten we een nieuwe kopen. Mijn ouders waren zooo blij met me! (bloos)

    Dagelijks (bloos)
    ik hou van koken, maar ben te lui om alles precies zoals op het recept te doen :3 en wij hebben ook een combi magnetron thingie maar die knopjes lijken allemaal zo op elkaar :W. dus ik druk bijna altijd op magnetron ipv oven en dan vliegt er wel eens wat in de fik (bloos)


    i put the fun in funeral

    Ik werd eens door iemand thuisgebracht van een feestje, en toen had ik kennelijk de voordeur niet goed dicht gedaan en ook niet op slot gedraaid :'D Dus de voordeur stond gewoon de hele nacht wagenwijd open.

    Wonder dat er niet ingebroken was.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.