• Ik had een plastic schaal met bevroren appeltaart ( ghehe ) in de magnetron gedaan, zonder dat ik het merkte, en toen hoorde ik wat boem bam klets, en kwam er rook uit de magnetron/van de magnetron, en stond die in de fik. Gelukkig was het maar een hele kleine vlam en stond de magnetron niet gelijk helemaal in de fik, dus heb ik snel de branddeken erbij gehaald, wat heeft gewerkt.
    Nu moet ik de moed zien te krijgen om mijn ouders te bellen om te vertellen dat de magnetron kapot/verbrand is, en dat de koelkast van de bovenkant helemaal zwart is (daar stond de magnetron op).

    Het hele huis stinkt nu naar rook, maar ik heb de ramen en deuren wagenwijd open, god wat ben ik toch handig, hebben jullie ook wel eens van die stomme fouten?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik liet het gas aanstaan toen ik achter de pc zat en mijn broertje, zusje, vader en moeder buiten een ijsje aan het eten waren :'D Oh, ik had btw een ei gebakken :'D

    Onze combi-magnetron begint altijd te roken, als ik eraan zit. Terwijl ik echt helemaal niets raars doe! Mijn zusje wordt dan altijd boos, maar mijn moeder niet, gelukkig n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb nog nooit dingen in brand gestoken? Maar beschamende momenten heb ik wel al genoeg meegemaakt :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat is niet zo slim. x)
    Hopelijk worden je ouders niet te boos.
    Ik heb vast wel eens domme fouten gemaakt. Eigenlijk best wel vaak :')
    Zo liet ik vanmorgen mijn laptop op de grond vallen omdat ik ergens van schrok.

    Deep schreef:
    Ik liet het gas aanstaan toen ik achter de pc zat en mijn broertje, zusje, vader en moeder buiten een ijsje aan het eten waren :'D Oh, ik had btw een ei gebakken :'D

    Woah, stel je had een aansteker er bij gehouden dan was je huis ontploft.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Vroeger als ik een boterham wou eten, had ik nooit zin om te wachten tot die niet meer bevroren was. Dus wat doet kleine Sevda, die stopt 'm in de magnetron, ik zet 'm op een uur omdat ik nooit zin heb om het precies in te stellen en ga even tv kijken terwijol ik wacht. Even later, ik ruik iets, na 3 kwartier zat er een stinkende verbrandde boterham in de magnetron.
    Die lucht zat nog lang in het huis en mama was bóos :'D


    Let it come and let it be

    Celestial schreef:
    Dat is niet zo slim. x)
    Hopelijk worden je ouders niet te boos.
    Ik heb vast wel eens domme fouten gemaakt. Eigenlijk best wel vaak :')
    Zo liet ik vanmorgen mijn laptop op de grond vallen omdat ik ergens van schrok.

    Ik mag een nieuwe magnetron betalen, denk ik.
    Haha, is die nu kapot? ik had dat ook eens, en mijn laptop was kapot.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik wilde een keer de deur dicht doen. Dat ding wilde niet dicht, dus ik ging steeds harder trekken. Na de laatste keer trekken lag de deurkruk eruit. D:
    En toen viel ik tegen het kastje aan.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:27 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    dulcetly schreef:
    Ik heb nog nooit dingen in brand gestoken? Maar beschamende momenten heb ik wel al genoeg meegemaakt :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ging ooit boterhammen roosteren maar toen vloog dat ding in de fik. Ik was alleen thuis en begon keihard te gillen. Gelukkig kwamen toen net de bouwvakkers en die hebben het voor mij gedoofd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een keer een tosti te lang in de oven laten liggen en toen ik die tosti er uiteindelijk uit haalde, kwam er een enorme rookwolk uit de oven waardoor het brandalarm afging. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb alleen een keer gehad dat de deksel van zo'n ding waarmee je eieren kan koken in de magnetron eraf vloog. Toen zat dat hele ding onder het ei... en dat moest ik schoonmaken van m'n moeder :)

    Prim schreef:
    Ik ging ooit boterhammen roosteren maar toen vloog dat ding in de fik. Ik was alleen thuis en begon keihard te gillen. Gelukkig kwamen toen net de bouwvakkers en die hebben het voor mij gedoofd

    Hahaha, maar goed dat er bouwvakker waren, anders had je een big problem.
    Vida, hahaha, om joun verhaal moest ik hardop lachen, ik zie het al voor me.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    tsja das niet mooi hahah ik heb ook een boterham. een uur erin mn ma wat meurt er zo bne jij dat.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee, ik heb nog niet echt ongelukjes gehad met dat soort dingen xD hahaha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.