• Echt waar, ik ben het zó zat!
    Ik snijd met de kaasschaaf best wel diep in mijn duim, wat ontieglijk pijn doet. Ik vraag waar de pleisters liggen omdat het niet stopt met bloeden. Kijkt de klootzak niet eens op en mompelt hij geïrriteerd: 'Weet ik veel, waar die ligt'
    Ik heb m eindelijk gevonden, ruim snel mijn broodje en dergelijke op, is heel de pleister al doorweekt met bloed, nieuwe pleister, ik laat alleen de schaar liggen en ga naar boven. Komt mn moeder onder aan de trap zo over ze zeik roepen: 'Opruimen die keuken!' Geef ik als antwoord: 'Ja straks' Begint ze helemaal te schreeuwen 'Nee nu!' Krijgt ze weer als antwoord 'Ja dat gaat ook lekker als je vinger niet op wil houden met bloedden, als straks heel 't aanrecht onder t bloed zit moet je mij niet aankijken!' 'O, wist ik niet,' zegt ze zo heel rustig. Komt ze zo naar mijn kamer. 'Nou zo erg is het niet als je een broodje vast kunt houden! En nu opruimen!' Ik zeg nogmaals 'Nee' en besluit gewoon verder te gaan. Zij blijft doordrammen dus ik schreeuw 'Jezus!' en sla de deur voor haar dicht terwijl ik neer beneden loop. 'Lekker zo door gaan' klinkt er dan nog. Ik pleur de schaar in de bak en het mes dat ik heb gebruikt om mn broodje open te snijden in de wasbak, ik ben bijna weer boven komt ze weer aan. 'De vaatwasser os vies dus 't kan er gewoon in' Ik over de zeik dat ding in de vaatwasser gegooit en de vaatwasser dicht geslagen. 'Zo door gaan en dan is het geen Kermis' loopt ze vervolgens te dreigen.

    Fijn dat ze godverdomme ook vraagt of het voor de rest wel goed met me gaat!
    Echt waar, dit was de druppel. Ze kunnen wegrotten van mijn part, ik zou ze nog geen laatste blik gunnen!


    EDIT: Ze schreeuwde nog wat meer, en het ging langer door dan dit maar dat is een beetje overbodige informatie. Komt er op neer dat ik het écht hélemaal gehad heb met dat egoistisch gekut hier.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 11:54 ]


    Let it come and let it be

    Da's kut als ouders zo doen :( Steek ze met t mes in hun vinger en kijken wat zij dan doen, wedden dat ze dan harder gaan schreeuwen dat jij deed? :Y)

    Maar is t al gestopt met bloeden? En weet niet hoe schoon de kaasschaaf is en hoe diep de snee is, maar anders moet je er jodium op gooien en een mooi verbandje aanbrengen :)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    Da's kut als ouders zo doen :( Steek ze met t mes in hun vinger en kijken wat zij dan doen, wedden dat ze dan harder gaan schreeuwen dat jij deed? :Y)

    Maar is t al gestopt met bloeden? En weet niet hoe schoon de kaasschaaf is en hoe diep de snee is, maar anders moet je er jodium op gooien en een mooi verbandje aanbrengen :)

    Die hele snee kan me geen fuck schelen, het gaat er om dat ze niet eens op of om keken. Enkel stonden te schreeuwen naar me, zoals gewoonlijk. Van mijn part ontsteekt het, moet mn duim er af, of whatever. Het kan me níks meer schelen. Ik ben het hier gewoon zó zat!


    Let it come and let it be

    Da's kut.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Die hele snee kan me geen fuck schelen, het gaat er om dat ze niet eens op of om keken. Enkel stonden te schreeuwen naar me, zoals gewoonlijk. Van mijn part ontsteekt het, moet mn duim er af, of whatever. Het kan me níks meer schelen. Ik ben het hier gewoon zó zat!


    Heb hetzelfde thuis(hoewel ze voor de afwisseling ook naar elkaar schreeuwen), daarom reageer ik :Y) 't is kut en dat weet ik.
    Maar als je duim ontsteekt doet t pijn nadat je wat gekalmeerd bent, en dat is kut. Maargoed, maakt niet zoveel uit, was maar een vraag en tip om aardig te zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh, wat erg!


    Tinka & Ghunter.

    Klinkt als hoe mijn vader zou doen.
    Wat een kut ouders, dat ze gaan dreigen als je iets niet doet. (sorry).


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Omg (cat) Jouw vinger zit zich daar verrot te bloeden en jouw ouders zitten nog tegen je te schreeuwen? Wat een moeder zeg, als het mijn moeder was, was ze zelf al met pleisters etc. gekomen...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    In zo'n situatie kunnen ze me naar de hel lopen en was ik gewoon gegaan naar die kermis.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is erg van je ouders, maar probeer rustig te worden, adem in, adem uit, verzorg die snee. Het kan jou misschien nu niet uitmaken, maar als ie ontsteekt heb je er spijt van.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik weet zelf eerlijk gezegt niet wat ik moet denken, ze begrijpen me niet hebben ze ook nooit gedaan. Ze nemen de moeite niet eens om me proberen te begrijpen hoewel ik het de laatste tijd écht moeilijk heb. Maar toch, het blijft mijn moeder en ergens vind ik dit topic vreselijk. Dat ik zo durf te praten over mijn moeder. De laatste tijd, zou ik niets liever willen dan haar zien verdwijnen, maar toch is ze niet alleen maar ellende. Ik weet het niet meer, ik wil geen verkeerde indruk van haar op jullie achterlaten, maar aan de andere kant voel ik me nu echt waardeloos. Om verschillende redenen.


    Let it come and let it be

    Dit is echt zó herkenbaar. Altijd zeuren en zeiken over dat ik alles moet opruimen en nooit eens blij zijn voor me. Heb ik echt keihard gewerkt om over te gaan, zit m'n moeder alleen maar te zeiken dat ik een onhandelbaar kind ben dat nooit wat voor school doet. Alles wat ik goed doe wordt altijd weer weerlegd met iets wat ik niet goed doe. Lekker, zo'n moeder die je bij ieder ding afkraakt. En dan vragen mensen zich af waarom ik een laag zelfbeeld heb. :'''')
    OT; Ik weet niet wat jij nu moet doen, want ik weet dat moeders ongelooflijk hard kunnen flippen. Rustig blijven misschien en laten zien dat jij wél normaal kunt reageren?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Welkom in de puberteit, de periode waarin ouders moeilijk doen :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Welkom in de puberteit, de periode waarin ouders moeilijk doen :]

    Eerlijk gezegt, is dat de laatste reactie waar ik op zat te wachten ;x


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegt, is dat de laatste reactie waar ik op zat te wachten ;x

    Tsja, sorry dan. (A)
    Trek je gewoon niets aan van je moeder en ga gewoon toch naar die kermis ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    I totally understand you.