• De stelling van vandaag luidt:
    Quizlet is te kinderlijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, quizlet is gewoon gezellig :)


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    De lay-out en sommige mensen? Ja.
    Het idee van Quizlet? Nee.


    Gradually, then suddenly..

    Q is denk ik zo kinderachtig als we het zelf maken.


    Alis volat propriis

    Quizlet kinderachtig? Nee, helemaal niet! Ik zou het juist suf vinden als iedereen zich de hele tijd volwassen gedraagt! Eeen beetje meligheid moet kunnen!:)


    Love always and forever- Avril Lavigne

    Neen, Quizlet is prima zo (;


    the greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

    Oneens, precies goed. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Quizlet is NIET kinderachtig!
    Het is leuk en gezellig! <333


    Nobody is perfect! <3

    Edit: Nu erover denk, kunnen wat mij betreft de smiley's en de kleuren wat aangepast worden, maar dat is niet aan mij en het moet natuurlijk ook een kindersite blijven.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 19:03 ]

    Fellatio schreef:
    (...)

    Mweh, ik vind dat je ook daar op moet letten.. Ik bedoel zonder die mensen is er in principe gwn geen Quizlet.
    Ik bedoel, wie maakt er dan de Quizen + de verhalen + de polls en al die andere dingen(:



    Maar dat is de stelling niet, de stelling gaat over Quizlet, niet de mensen...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nee, maar mensen zeuren er wel te veel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    oneensxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    De mensen wel ja, het idee achter Quizlet zelf inderdaad niet. En bovendien blijf ik hier toch wel, omdat ik het leuk vind (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, quizlet is gewoon gezellig :)

    nee quizlet is gewoon een leuke site, het eigenlijk wat je zelf wilt, je kan quizlet zo kinderagtig maken als je maar wil maar ook andersom.
    (een vriendin zei dat quizlet een site voor leveloose, nerdige kindertjes was, toen werd ik boos en deed ik(finger))

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 21:22 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Nee, quizlet is gezellig en voor veel leeftijden is er wel iets te vinden dus het is maar net wat je er zelf van maakt (:


    Don't dream your life, but live your dream!