• Dat je iemand hebt ontmoet/gezien waar je helemaal weg van bent, maar dat je die persoon maar 1 keer kan zien? bijvoorbeeld als je iemand ontmoet, en dat diegene dan de volgende dag al weg moet?

    Bah, wat een kutgevoel..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Urgh ja

    Eh nee nog nooit gehad, maar dat komt omdat ik echt extreem sceptisch ben over personen - met name potentiële partners - en daarom ook de afgelopen drie jaar niet verliefd heb kunnen worden, I guess..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hecht me snel aan mensen, ik herken het gevoel.
    Alleen ik heb vaak, dat ik dan geinspireerd ben door die persoon, en me ook een beetje verbonden voel. Alsof het zo had moeten zijn, dat we elkaar ontmoette en daarna afscheid zouden nemen.


    Let it come and let it be

    ja.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    CountMeIn schreef:
    Ik hecht me snel aan mensen, ik herken het gevoel.
    Alleen ik heb vaak, dat ik dan geinspireerd ben door die persoon, en me ook een beetje verbonden voel. Alsof het zo had moeten zijn, dat we elkaar ontmoette en daarna afscheid zouden nemen.

    Hmm ja, zoiets bedoel ik, alleen mijn verhaal gaat eigenlijk anders. Maar toch snap ik wat je bedoelt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Alleen als vrienden potentieel, dan wel ja, maar niet als in een relatie of die richting.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb eens een jonge soort van ontmoet en sinds die dag zie ik hem nooit meer. En ook eens een hele goeie vrien dgehad toen ik klein was enwe waren zo close bijna gf and bf toen verhuizde Ik en heb hem nu al 6 jaar ofzo niet meer gezien, gesproken...

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 2:06 ]

    Ja, dat ken ik hoor :) aantrekkings kracht :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja ik herken het. Ik heb zelf vorige week een jongen ontmoet waar ik nu echt de hele tijd aan moet denken. Maar ik ken m like, alleen van de meeting. Dus ik snap mezelf nu niet. Waarom moet ik steeds aan hem denken? Vind ik hem leuk? Of zou ik gewoon zó graag vrienden met hem zijn dat ik daarom aan hem denk?
    Ik had er dit topic over gemaakt.


    Inspiration can hit you any time