• Ik ben al '2 jaar 7 maanden 3 uur 55 minuten' (ja dat heb ik van mijn profiel gekopieerd(bloos)) op quizlet en ben 2 weken geleden teruggekomen...




    1 woord: WAUW!!!


    Het is zoveel veranderd...! kudo's, top 5!


    Ook is het eigenlijk geen 'soortvan th fansite' meer... het is echt veel beter geworden!!!!


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.

    Als jij het zegt...


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Nou haha, ik vind het er alleen maar minder op geworden :X Qua fansite enzo! Verder klaag ik niet ;)

    Maar blij dat jij het leuk vind hoor :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dan heb je de ruzie's zeker nog niet mee gemaakt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    TH is een beetje naar de achtergrond verdwenen.
    Ik kan me voorstellen dat er dingen veranderd zijn als je er een tijdje niet bent geweest.


    Felix

    Welcome back! ;D

    En het is idd een stuk veranderd jah. Maar of het positief of negatief is ben ik zelf nog niet helemaal over uit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maak je maar klaar voor een Justin Bieber vloedgolf.

    En eh, hi.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Er is enorm veel veranderd, ik zit al zò lang op quizlet, maar het is goed én slecht. De echt goede originele verhalen, zijn moeilijker om te vinden, maar ach ik lees eerlijk gezegd geen verhalen meer hier.


    cupcake unicorns

    heb accounts van jaren terug op quizlet.. vind niet alle veranderingen zo positief als ik eerlijk ben, vandaar dat ik dr nooit meer op zit.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nimbuzz schreef:
    Dan heb je de ruzie's zeker nog niet mee gemaakt?

    misschien een hele stomme vraag, maar waar gaan al die ruzies dan over ?


    Save me from myself.

    Mm daar weet ik niks van, zit hier namelijk pas sinds 29 augustus vorig jaar. Wow, gaat snel, zo'n jaar.


    JDN.

    Nou nu is er een soort van Hype, Justin Bieber.
    Dus ik hoop dat je hem leuk vind want je zult hem heel vaak tegenkomen!
    en, eh, hellow!

    inderdaad, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg!ik ben wel een (soort van) fan van justin bieber, ben niet echt niet echt een 'belieber'.

    ja er zijn ook wel negatieve kanten... want ik heb inderdaad die ruzie's niet meegemaakt... Ik heb Gaby en Rose ook niet gekend...


    maar ik weet wel dat ze allebij voorgoed zijn verbannen.:( Ik heb hun niet gekend maar ik vind het toch jammer voor hun als... ik van quizlet zou worden gestuurd: (no_chears)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 13:37 ]


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.

    Ohio schreef:
    (...)
    misschien een hele stomme vraag, maar waar gaan al die ruzies dan over ?

    over van alles? als er iets te zeiken valt pakken mensen hun kans hoor :W
    de laatste die ik meegemaakt heb waren mensen het niet eens met een username


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Haha, leuk dat er ook eens iemand is die vind dat Q op een positieve manier is veranderd. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jennieee schreef:
    (...)
    over van alles? als er iets te zeiken valt pakken mensen hun kans hoor :W
    de laatste die ik meegemaakt heb waren mensen het niet eens met een username



    waren mensen het niet eens met een Username?

    Was dat dan zo'n groffe username ofso?


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.