Ik was dus vorige week zaterdag, na een heel gepraat met mn ouders die het eigenlijk niet zagen zitten, naar mn eerste meeting geweest in Eindhoven -die van hyves uit was geregelt trouwens- Er was daar een jongen, die zag er niet verkeerd uit vond ik [a] En hoewel ik niet echt veel met hem gepraat heb -wat echt dom is als iemand er niet verkeerd uitziet- was hij wel aardig. En eigenlijk zou ik hem wel wat beter willen leren kennen, want ik heb m toen maar iets van 3 uurtjes gezien ofzow. Ook om een beetje te zien of ik m nou écht leuk vind, of alleen voor vrienden. En natuurlijk kijken of hij ook vrienden wilt zijn of niet.
Maar nou moet ik dus echt de héle tijd aan hem denken. En dat terwijl ik hem eigenlijk nauwelijks ken
Daarbij denk ik dus nu ook de steeds aan 13 augustus, dan is er een nieuwe meeting in Eindhoven gepland. Maar ik weet dus niet of ik moet gaan of niet. Want t is dus weer via hyves geregeld, en daan heb je toch zo'n knopje van 'ik ben erbij' enzow. Nou, er is tot nu toe 1 iemand die 'erbij' is, en ik wil dus niet mn trein geld verspillen aan een meeting van like 5 mensen ofzow. Zowiezo moet ik eigenlijk elke zaterdag werken, dus dan zou ik wéér om moeten ruilen/vrij vragen. Én ik weet niet of mn ouders het goed vinden -.-
Maar aan de andere kant wil ik wel weer gaan. Want misschien komen er een paar mensen die ik bij de ovrige meeting ontmoet heb, en misschien die jongen ook C: Of ik leer andere mensen kennen waar ik t goed mee kan vinden, kan ook nog.
Sorry voor dit zeur topic, maar ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Wat moet ik nou met die jongen, die ik eigenlijk nauwelijks ken, en met een meeting waar ik niet van weet of ik er heen wil, mag, en ik weet niet of ik vrij kan krijgen?
Edit: Die jongen woont in België, maar gaat verhuizen naar Tilburg. Ik woon in t puntje van Zuid-Limburg, dichtbij het Drielandenpunt, waar Nederland, Duitsland en België samen komen.
[ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:55 ]
Inspiration can hit you any time