• Ik was dus vorige week zaterdag, na een heel gepraat met mn ouders die het eigenlijk niet zagen zitten, naar mn eerste meeting geweest in Eindhoven -die van hyves uit was geregelt trouwens- Er was daar een jongen, die zag er niet verkeerd uit vond ik [a] En hoewel ik niet echt veel met hem gepraat heb -wat echt dom is als iemand er niet verkeerd uitziet- was hij wel aardig. En eigenlijk zou ik hem wel wat beter willen leren kennen, want ik heb m toen maar iets van 3 uurtjes gezien ofzow. Ook om een beetje te zien of ik m nou écht leuk vind, of alleen voor vrienden. En natuurlijk kijken of hij ook vrienden wilt zijn of niet.

    Maar nou moet ik dus echt de héle tijd aan hem denken. En dat terwijl ik hem eigenlijk nauwelijks ken :/
    Daarbij denk ik dus nu ook de steeds aan 13 augustus, dan is er een nieuwe meeting in Eindhoven gepland. Maar ik weet dus niet of ik moet gaan of niet. Want t is dus weer via hyves geregeld, en daan heb je toch zo'n knopje van 'ik ben erbij' enzow. Nou, er is tot nu toe 1 iemand die 'erbij' is, en ik wil dus niet mn trein geld verspillen aan een meeting van like 5 mensen ofzow. Zowiezo moet ik eigenlijk elke zaterdag werken, dus dan zou ik wéér om moeten ruilen/vrij vragen. Én ik weet niet of mn ouders het goed vinden -.-
    Maar aan de andere kant wil ik wel weer gaan. Want misschien komen er een paar mensen die ik bij de ovrige meeting ontmoet heb, en misschien die jongen ook C: Of ik leer andere mensen kennen waar ik t goed mee kan vinden, kan ook nog.

    Sorry voor dit zeur topic, maar ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Wat moet ik nou met die jongen, die ik eigenlijk nauwelijks ken, en met een meeting waar ik niet van weet of ik er heen wil, mag, en ik weet niet of ik vrij kan krijgen?

    Edit: Die jongen woont in België, maar gaat verhuizen naar Tilburg. Ik woon in t puntje van Zuid-Limburg, dichtbij het Drielandenpunt, waar Nederland, Duitsland en België samen komen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:55 ]


    Inspiration can hit you any time

    lol, ik kom ook wel. haha, even naar de bushalte fietsen en een halfuur/3 kwartier in de bus zitten dan ben ik er.

    Maar uh, waar komt die jongen uit? Anders moet je misschien vragen of dat jullie ook ergens anders wil meeten met hem een andere keer?


    <3

    Tja, ik zou zeggen: volg je gevoel. Ik kan niet voor jou beslissen, weet de hele situatie ook niet en zo...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Miss als hij hyves heeft kan je een krabbeltje sturen, en zo beter leren kennen en vragen of jullie buiten de meeting een keer willen afspreken ofzo... En ja voor de rest geen idee, miss moet je het gewoon aan het lot ove rlaten en kijken wat er gebeurd....

    @ Kitchener,
    Haha kom maar als je wilt, gezellig (: Als veel mensen dat doen kunnen we een q meeting op de meeting houden ;'D

    @ JChoo,
    Ik heb m toegevoegd op hyves & msn ja. En ik heb een paar keer met m gekrabbelt ja, en hij zou een keer nar mn dorp komen om daar samen een ijsje te eten :Y) Maar of dat ook echt gebeurd is nog maar de vraag...


    Inspiration can hit you any time

    Ah dit herken ik, ik had deze week een jongen ontmoet in de Efteling, alleen die woonde in Kaatsheuvel wat bijna 3 uren rijden is met de auto, dat gaat dus ook niet lukken, plus, ik zie hem nooit meer.

    En zit die jongen op Q?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik had geen idee dat er ook meetings georganiseerd werden van Quizlet op hyves ;o

    @ Ravelijn,
    Aaah dat is wel kut :/ Heb je die jongen niet op hyves? Misschien dat je m dan kan toevoegen en op die manier contact houden? (:
    En geen idee eigenlijk, daar heb ik t niet met m over gehad. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij op Q zit. Hoezo, had je willen zien hoe hij uitzag dan? ^^ Want als dat t is, ik kan je ook zn hyves geven hoor ;']

    @ Deep,
    Nee zo bedoel ik t niet. T was geen Q meeting die via hyves geregeld is. T was een meeting die gewoon via hyves was geregeld, jeweetwel van zo'n meeting hyve (:


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    @ Ravelijn,
    Aaah dat is wel kut :/ Heb je die jongen niet op hyves? Misschien dat je m dan kan toevoegen en op die manier contact houden? (:
    En geen idee eigenlijk, daar heb ik t niet met m over gehad. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij op Q zit. Hoezo, had je willen zien hoe hij uitzag dan? ^^ Want als dat t is, ik kan je ook zn hyves geven hoor ;']

    @ Deep,
    Nee zo bedoel ik t niet. T was geen Q meeting die via hyves geregeld is. T was een meeting die gewoon via hyves was geregeld, jeweetwel van zo'n meeting hyve (:

    Nee, we hadden het te gezellig en ik heb zijn hyves ofzo niet gevraagd. Dus nu zal ik hem nooit meer zien. :' (

    En tuurlijk, ik wil hem wel eens zien. : P


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Nee, we hadden het te gezellig en ik heb zijn hyves ofzo niet gevraagd. Dus nu zal ik hem nooit meer zien. :' (

    En tuurlijk, ik wil hem wel eens zien. : P


    Aaah das jammer :C Je weet ook niet hoe hij heet ofzow, misschien dat je m dan kan opzoeken op hyves?

    Haha ;P Dit is zn hyve, maar nouja laat ik het zo zeggen, hij ziet er nogal apart uit ;p Ik weet trouwens niet hoe hij t heeft ingestelt, of je zn foto's wel kan zien... Maargoed al kan je ze wel zien, hij heeft redelijk donkere foto's, maar okeej t gaat om t idee he ;'D


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)

    Aaah das jammer :C Je weet ook niet hoe hij heet ofzow, misschien dat je m dan kan opzoeken op hyves?

    Haha ;P Dit is zn hyve, maar nouja laat ik het zo zeggen, hij ziet er nogal apart uit ;p Ik weet trouwens niet hoe hij t heeft ingestelt, of je zn foto's wel kan zien... Maargoed al kan je ze wel zien, hij heeft redelijk donkere foto's, maar okeej t gaat om t idee he ;'D

    Haha, als ik hem opzoek komen er rond 200 resultaten, maar ik zal alles doorzoeken. <3

    Oh hij ziet er wel leuk uit, kinda emo?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Volg inderdaad je gevoel, is het voor jou het waard om hem weer terug te zien? Wat áls je gaat, en je hem ziet maar niet durft te praten?
    Je moet niet alleen voor die jongen gaan, als er ook andere mensen zijn die je aardig vond, of het was gewoon gezellig is er meer reden om te gaan. Wat als hij uiteindelijk niet komt?

    Btw: Hij komt bij mij in de stad wonen :'D


    Let it come and let it be

    @ Ravelijn,
    Ohh sorry, ik dacht dat ik je de directe link had gegeven :'D
    Maar je hebt m gevonden zie ik ;p Ja kinda emo, als je t zo wilt zeggen ja ;p

    @ CountMeIn,
    Ja er waren nog andere mensen die opzich wel aardig waren, en ik vond t wel gezellig ja (: Dus opzich zou ik wel graag willen gaan die 13 augustus.
    Maar nu komt t volgende probleem :C Ik heb met mn ouders gepraat, want eigenlijk zagen ze t niet zitten als ik zou gaan, omdat ik dan alleen met de trein zou moeten. Nou hebben ze uiteindelijk gezegd dat ik mag gaan, maar ik moet wel iemand meenemen. Maar dat is dus het probleem, in mijn vriendenkring zijn er niet echt mensen die met me mee willen. Dan kan ik wel mensen gaan vragen die niet echt mn vrienden zijn, maar dan gebruik ik ze alleen maar, daarbij vraag ik me dan af of ik het zelf leuk vind om met iemand te gaan die niet echt mn vriend is... Maar eigenlijk wil ik wel gaan, dus ik zal wel met iemand moéten... >.<
    Dus je woont in Tilburg hea? ;p Want hij zei inderdaad dat hij naar Tilburg gaat verhuizen :'D


    Inspiration can hit you any time

    Gewoon gaan joh :'D
    Hij doet me denken aan iemand die ik ken


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @ Voiceless,
    Ja ik wil nu ook wel gaan, maar ik mag van mn ouders alleen als ik nog iemand anders meeneem, maar ik weet dus niet wie omdat in mn vriendenkring niemand mee wil D:


    Inspiration can hit you any time