• Hoe kan iemand een verhaal van mij lezen (het stond bij laatste uitkomsten) terwijl dat op inactief staat?? (nerd)

    Capulet schreef:
    (...)
    Jeetje aub.

    Hihi sorry ik was vrolijk ;$
    Om eerlijk te zijn, ik weet het niet. Misschien komt het er nog gewoon op als je op een story klikt die inactief blijkt te zijn of zo :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Misschien heb je alleen de story inactief gezet en niet alle hoofdstukken?


    I like boys who drive cars too slow.

    Dat was ik die stiekem op je account zat en dat las. (nerd)

    Brianstorm schreef:
    Dat was ik die stiekem op je account zat en dat las. (nerd)

    Liegbeest?

    xReplay schreef:
    Misschien heb je alleen de story inactief gezet en niet alle hoofdstukken?

    Ja dat is zo.

    Capulet schreef:
    (...)
    Liegbeest?

    Klopt! _O_

    Het hele verhaal of alleen de beschrijving? Ik had dat namelijk met de beschrijving. Ik had de hele story nog niet actief gezet en als ik ging zoeken kon ik de beschrijving al vinden, wat ik best klote vond butyeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Het hele verhaal of alleen de beschrijving? Ik had dat namelijk met de beschrijving. Ik had de hele story nog niet actief gezet en als ik ging zoeken kon ik de beschrijving al vinden, wat ik best klote vond butyeah.

    Het was een hoofdstuk van de story :-) Hoe bedoel je wat je voorhad? :-)

    Ik zie al hoe het zit.
    Ik denk dat iemand een bladwijzer had en besloot verder te lezen, maar ik had dat verhaal inactief gezet dus op het moment dat die persoon daarop klikte, ging hij naar het hoofdstuk van de story die inactief staat, waardoor de persoon 'deze story is niet beschikbaar' zag, en het hoofdstuk gewoon toevallig bij laatste uitkomst stond omdat het door quizlet gezien werd als gelezen.