• Ik ga straks naar de bieb en ik wil graag veel boekjes meenemen dus ik vroeg me af of jullie nog aanraders hebben
    Niet zeggen
    Harry Potter
    Twilight
    Gone(daar ga ik al voor kijken)
    Hongerspelen

    Maar voor de rest mag alles


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Betoverd van kami garcia and margaret stohl vond ik super.


    We're all dancing to the same sad song.

    The City Trilogie van Darren Shan, want. Die vind je vast leuk, als ik zie wat er in je lijstje van de beginpost staat. Tenzij je die juist niet leuk vindt, dan zeg je het maar, want dan weet ik zat andere boeken.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Prim schreef:
    (...)
    Klinkt leuk, wie is de schrijfer

    Richelle Mead


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    TornInTwo schreef:
    Betoverd van kami garcia and margaret stohl vond ik super.


    Engelse Titel: Beautiful Creatures.

    Geweldig boek maar ze hebben de vertalen verkloot =_= .. sorry, moest er even uit :D Great book


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De 16+ Boeken van Carry Slee vind ik geweldig.
    Bangkok Boy
    Fatale liefde
    en haar nieuwste boek Joël


    Rainbows on my staircase ~

    Onze bieb is blijkbaar heel levenloos want er waren geen van de boeken die jullie me aanbevolen
    Ik heb een of andere triologie, iets over indianen, wat van thea beckman en nog wat dingen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Diana Gabaldon - De reiziger cyclus (deel één heet de reiziger).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Tunnels-serie


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ik weet niet in wat voor genre jij zoekt maar deze zijn leuk:
    - Het SCREAM-team
    - CHERUB-series
    - Percy Jackson and the Olympians
    - What Happened To Cass McBride?


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Darren Shan - Demonata - Artemis fowl - Geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel - Eragon saga - Twilight saga - Stravaganza - Verkozen - Voor ik doodga - Bezwering - Ontwaken - Afrekening - Betoverd - Wolf Brother saga - Middernachters - Gave van Katsa/Graceling - Verraad in de Dalen/Fire - de Hongerspelen - Vlammen - Spotgaai - Huiver - Fluister - De stad van Dromende boeken - Evermore - Blauwe Maan - Gone saga - Fallen - Kwelling - Pretty little liars - het Oneindige verhaal - Drakenklauw - Mijn reis met Jake - Heartbeat - Aanwezig - Stolen (De brief aan mijn ontvoerder) - Matched - het Spel (de vallei) - Troon van Gif - Schaduw van de dood - Perfect Chemistry - Zilverdolk - Robijnrood - Jij tegen mij
    Ghe :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Fallen en drift en twilight maar die ken je al zijn mijn favo boeken.
    mischien vindt je ze wel wat.
    Ze gaan alle 2 over gevallen engelen.
    fallen van lauren kate
    en drift van becca fitzpatrick
    hopelijk heb je er wat aan

    succes met boeken zoeken;)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    haha ik wilde GONE zeggen, maar dat mag niet -aa-
    ik zou gaan voor Triskellion van Will Peterson


    | Reality is for people that lack imagination |

    Muis, Gordon Reece. Een erg spannend boek :'D

    Elizabeth en haar zestienjarige dochter Shelley, beiden slachtoffer van dagelijkse pesterijen en psychologische mishandeling, besluiten zich terug te trekken in Honeysuckle Cottage. In dit mooie en idyllische arbeidershuisje op het Engelse platteland denken ze eindelijk hun problemen achter zich te kunnen laten. Ze wanen zich veilig in hun kleine wereldje vol boeken en muziek.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Chanel Chic

    ik kan even niet op de naam komen van de schrijfster, maar ze heeft ook the devil wears prada geschreven.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Wit als melk, rood als bloed. Prachtige filosofische literatuur!!


    I was an angel living in the garden of evil