twiddict schreef:
Ik vind het echt te ver gaan om religies met ziektes te vergelijken. Oké, er zijn een hoop ruzies/oorlogen om religie ontstaan, maar dat is alleen maar door mensen die gewoon een excuus nodig hadden zoiets te doen gedaan. En je hebt natuurlijk altijd een paar idioten. Ik vind het onzin.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Wait, what?
Ik vind religie over het algemeen bullshit(vooral al het geweld er rond, wil jij religieus zijn? Mij best, maar probeer me niette dwingen om je daarin te volgen), maar een religie rn een ziekte vergelijken vins ik gewoonweg vreemd...
Prongs schreef:
Wait, what?
Ik vind religie over het algemeen bullshit(vooral al het geweld er rond, wil jij religieus zijn? Mij best, maar probeer me niette dwingen om je daarin te volgen), maar een religie rn een ziekte vergelijken vins ik gewoonweg vreemd...
Helemaal mee eens.
Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.
Prongs schreef:
Wait, what?
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein
Waarom opeens zo veel stellingen over religie? :'D
Hoe dan ook, ik ben het oneens. Je kunt een religie niet vergelijken met een ziekte. Geloof geeft mensen hoop, ziektes doen juist het tegenovergestelde.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan