• De meeting tussen mij en een vriend van Quizlet. We zouden elkaar vrijda gaan zien en ik verheugde me er enorm op. Maar hij smst net af. Hij heeft problemen met zijn baas... ik snap het wel, ben niet boos op hem, wel op zijn baas. Maar ik vind het echt enorm jammer, had me er echt heel erg op verheugd, want onze msn gesprekken en smsjes zijn echt helemaal super. Wordt er altijd blij van als ik hem spreek. Dus het leek me gaaf om hem in het echt te zien. Maar het probleem is, ik ga al snel op vakantie en hem eerder zien is niet mogelijk. Dus dat vind ik echt super erg. Want we probeerde het zo te plannen, dat we zouden meeten als hij terug kwam van vakantie en de week voor ik op vakantie zou gaan. Dus, ik baal nu heel hard...

Wie heeft dat ook eens gehad? Of hebben jullie nog wel leuke meetings op het programma?

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Had ik ook laatst met Petra. Was ze dichtbij, maar toch konden we niet afspreken.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik heb nog nooit een meeting gedaan (althans, niet van Quizlet). Jammer dat het niet doorgaat :(

... But I'm weak, and what's wrong with that?

Dat is kut D:

Ik heb nog die strandmeeting en een meeting in Utrecht. Maar bij die strandmeeting is nog geen datum bekend en bij de meeting in Utrecht is waarschijnlijk op 21 augutus (no_chears), dan ga ik op vakantie

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Ik heb nog geen meeting gehad, en ik weet niet of dat die komen zullen gaan. Ik wil het supergraag, want ik ken echt geweldige mensen hier op Q de ik heel graag zou willen ontmoeten. Maar ja mijn ouders. Ze weten niet dat ik op Q zit en zoiezo zou ik toch niet met de train mogen reizen.

<3

Nee ik heb dat nog nooit gehad. En ik heb nog een aantal meetings op de planning staan volgens mij, weet niet eens meer zeker. (bloos)

-

Wat jammer voor je... En nee, maar ik meng mijn vrienden van op het internet niet met rl. Ik vind t leuker om ze gescheiden te houden.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Sevda en ik zouden een keer naar Antwerpen gaan maar dat ging ook niet door

"Ignite, my love. Ignite."

Jammer voor je.. Ik heb nog nooit een meeting gehad.

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.