• Ik heb dus zeg maar zo'n jongen op een feestje ontmoet en toen waren we dus best wel aan het flirten en zo. Hij vroeg mijn nummer, liep daarna ook met me naar huis en we hebben dus ook gezoend...
    Ik heb hem vervolgens uitgenodigd op hyves en hij vroeg mijn msn. Op msn hij mij me een soort van mee uitgevraagd, maar ik mocht niet van m'n moeder naar dat feestje. Nu zie ik dat hij -bij zijn ex notabene- op hyves een krabbel heeft geplaatst, dat hij op dat feestje wel een chick zou "pakken". Wat moet ik hier nu van denken? Moet ik nog wel met hem ergens anders heengaan of zo, of kan ik beter gewoon vrienden blijven?
    Ik heb hem namelijk helemaal niet voor een player aangezien en vind hem eigenlijk ook wel leuk...

    HELP ME!


    Are you lost?

    Crusher schreef:
    (...)

    Volgens mij is een "goede nacht kusje" ook wel normaal. Maar goed, het is jouw mening :).


    Just what I thought.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    wat maakt het nou uit of ze met em gezoend heeft of niet? dat vraagt ze toch niet =S
    naja ik zou em dr gewoon op aanspreken hoor =)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Crusher schreef:
    (...)

    Volgens mij is een "goede nacht kusje" ook wel normaal. Maar goed, het is jouw mening :).


    Maar toch, hoe lang ken je hem? Een paar uur maar. Ik vind het te makkelijk. Maar idd mijn mening.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:57 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Maar toch, hoe lang ken je hem? Een paar uur maar. Ik vind het te makkelijk.


    met iemand zoenen kan de stap naar een relatie zijn he.. dus niks te makkelijk, je neukt 'm toch niet?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    hooker schreef:
    (...)

    met iemand zoenen kan de stap naar een relatie zijn he.. dus niks te makkelijk, je neukt 'm toch niet?


    What the hell? Waar heb ik het over, waar heb jij het over?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    What the hell? Waar heb ik het over, waar heb jij het over?


    je zegt net dat je dr te makkelijk vind omdat ze zoende ofniet dan =S? who cares, als je met iemand zoent kan het de stap naar een relatie zijn & wat ik daarna zei is gewoon omdat ik bedoelde dat het niet zo erg is dat ze al met hem heeft gezoend?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    hooker schreef:
    (...)

    je zegt net dat je dr te makkelijk vind omdat ze zoende ofniet dan =S? who cares, als je met iemand zoent kan het de stap naar een relatie zijn & wat ik daarna zei is gewoon omdat ik bedoelde dat het niet zo erg is dat ze al met hem heeft gezoend?


    Dit is mijn mening, je hoeft hem niet gelijk af te zeiken hoor. En ik blijf bij mijn mening... (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik had laatst een eindexamen feest van een vriendin van mij (yeheee! ze is geslaagd voor HAVO! ) en daar was ook zo iemand, die gewoon uit het niets gaat schuren. Heb mijn drinken in zijn gezicht gegooid.
    Nou moet ik zeggen dat ik mezelf toen best stoer vond aangezien zijn gezicht op onweer stond mhahah. xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb ook eens met een jongen gezoend, die ik nog maar een paar uurtjes kende. :'D
    Maar goed, dat was ook echt een hele - maar dan ook echt een HELE leuke jongen.
    Jammer genoeg woont hij aan de andere kant van de wereld.

    OT; Als ik jou was zou ik het gewoon even navragen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    euhm, dumpen??!?!?! Lijkt me logisch toch.... Maar weet hij dat jij niet naar dat feestje gaat, want als hij denkt dat je gaat kan hij miss jou bedoelen. -btw sorry als het dom klinkt!

    Waarschijnlijk doet hij gewoon stoer of probeert hij haar jaloers te maken ofzo. Gewoon vragen.


    Hope goes lost but never dies.