• Hayley was altijd samen met Avril Lavigne één van mijn grote voorbeelden. Tot een vriend van me gisteren zei, dat ze is de nieuwe clip, monster, best wel een sletje is... Ik ben toen gaan googlen op de "oude" Hayley en op de "nieuwe" Hayley. En ben het ergens wel met hem eens. Ze is best veranderd. Vroeger droeg ze weinig make-up, had ze gewoon lekker een casuele, eigen stijl. Nu zit ze helemaal onder de make-up en draagt ze dingen die ik totaal niet Hayley vind... Ze is echt heel erg veranderd.

    Old Hayley



    New Hayley



    Wat vinden jullie, als je haar zo vergelijkt? Vind je haar ten positieve of ten negatieve veranderd en waarom?

    Mensen, jullie hoeven niet meteen zo aangevallen te doen. Ik wil geen ruzie topic. Ik wil alleen jullie mening over Hayley Williams. Tuurlijk, iedereen veranderd, maar reageer niet zo aangevallen a.u.b.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:04 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    What has become of her, lol.


    None but ourselves can free our minds.

    Op de eerste foto draagt ze toch ook meer als genoeg make-up. Mijn mening dan. (cat) Mensen veranderen nu eenmaal. Je maakt me niet wijs dat jij nog hetzelfde bent als drie jaar geleden. En als jij Hayley in Monster een sletje vindt.. nou, wij hebben duidelijk een heel andere definitie van sletje.

    nerveus schreef:
    (...)

    Als je googled op Hayley Williams 2011, krijg je veel van dit soort plaatjes.

    Allemaal op dezelfde dag genomen in die jurk indeed.


    ^Ook van dit jaar.


    JDN.

    Nogmaals mensen, niet zo aangevallen en geef gewoon je mening over Hayley en vraag niet steeds of ik veranderd ben. Ontopic blijven graag.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Brianstorm schreef:
    Op de eerste foto draagt ze toch ook meer als genoeg make-up. Mijn mening dan. (cat) Mensen veranderen nu eenmaal. Je maakt me niet wijs dat jij nog hetzelfde bent als drie jaar geleden. En als jij Hayley in Monster een sletje vindt.. nou, wij hebben duidelijk een heel andere definitie van sletje.
    Ik ben het met jou en Capulet eens, ze is geen sletje geworden, ze is gewoon volwassender geworden. Ik vind haar nog steeds een mooie dame. Ze was en is nog steeds dezelfde persoon voor mij, wat er ook allemaal gebeurd is met Paramore het voorbije jaar. Als mensen fan zijn voor de muziek, moeten ze niet moeilijk doen als er een lid uit de band stapt, want dan draait het om de personen en niet om de muziek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik ken alle nummers van hen uit mijn hoofd.
    maar goed, na aanleiding van dit topic ben ik eventjes gaan vergelijken.
    Dus heb de videoclip van misery business, playing god, that's what you get, emergency blahblah met monster vergeleken.
    Tja, en haley williams stijl vind ik wel volwassener en misschien ook wel een beetje meer tuttiger en gangbaarder geworden. Ik denk dat ik er ook iets minder leuk vind nu.
    Een slet zou ik haar niet noemen hoor...
    Maar dat nummer monster vind ik helemaal niet zo leuk eigenlijk, terwijl ik serieus alle nummers op alle voorafgaande albums geweldig vond...
    Vroeger had ik veel meer het gevoel dat ze echt een eigen stijl hadden weet je, nu niet meer.
    En na die blog van zac en josh ben ik helemaal geen fan meer en vind ik haley echt een bitch eigenlijk.
    Geen fan meer.


    You just made my day;D

    Reducto schreef:
    (...)Ik ben het met jou en Capulet eens, ze is geen sletje geworden, ze is gewoon volwassender geworden. Ik vind haar nog steeds een mooie dame. Ze was en is nog steeds dezelfde persoon voor mij, wat er ook allemaal gebeurd is met Paramore het voorbije jaar. Als mensen fan zijn voor de muziek, moeten ze niet moeilijk doen als er een lid uit de band stapt, want dan draait het om de personen en niet om de muziek.

    PREACH

    -

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:08 ]


    You just made my day;D

    Reducto schreef:
    Ik ben het met jou en Capulet eens, ze is geen sletje geworden, ze is gewoon volwassender geworden. Ik vind haar nog steeds een mooie dame. Ze was en is nog steeds dezelfde persoon voor mij, wat er ook allemaal gebeurd is met Paramore het voorbije jaar. Als mensen fan zijn voor de muziek, moeten ze niet moeilijk doen als er een lid uit de band stapt, want dan draait het om de personen en niet om de muziek.


    maar ik vind dat de muziek zonder josh en zac ook minder is eerlijk gezegd, en het voelde trouwens echt alsof ik bedrogen was nadat ik die blog had gelezen.


    You just made my day;D

    CoconutChoco schreef:
    (...)
    Ja ik vond het ook niet leuk ofzo en het is idd anders, maar het is en blijft paramore. Die vocals zijn nog steeds hetzelfde en de instumenten ook, behalve nu speelt iemand anders de drum en de lead guitar, dusja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik vond haar oude stijl leuker... maar ik ben het wel eens dat mensen gewoon veranderen [: ik hou nog steeds van hun muziek ^^


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Paramore is gewoon Paramore. En tja, kut dat ze veranderd is, maar daar kunnen wij niks aan doen.


    SLOAN.

    Ik vind Hayley nog steeds awesome , maar toen ik haar make-up tijdens de EMA's zag had ik ook zoiets van WTFFFF. Dat vond ik echt lelijk.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:28 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    omg wat ze aan heeft in die onderste :|
    Maar ik mag dr ook niet zo nee.


    As travars

    Jammer, dat ze zo veranderd is, maar dat doet beroemdheid met je he.