• Ik ga een jersey shore verhaal maken en ik heb rollen nodig.

    Hoofdpersoon:
    voornaam en achternaam:
    Bijnaam (en waarom heeft ze die bijnaam):
    Leeftijd (tussen de 18 en 25):
    Uiterlijk (met foto).

    Beste vriendin van hoofdpersoon:
    Voornaam en achternaam:
    Leeftijd(tussen de 18 en 25):
    Hoe heeft ze hoofdpersoon ontmoet:
    Uiterlijk (met foto).

    Edit:als je hoofdpersoon kiest moet je er ook bij zetten wie haar beste vriend en vriendin word in het huis.

    Echt niemand?

    Waarom verzin je er zelf geen? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Waarom verzin je er zelf geen? :S


    Omdat sommige het leuk vinden als ze de hoofdrol spelen in een verhaal...

    Hoofdpersoon:
    voornaam en achternaam: Millie Brown
    Bijnaam (en waarom heeft ze die bijnaam): Millie heeft niet echt een bijnaam omdat ze daar gewoon niet zo origineel in is.
    Leeftijd (tussen de 18 en 25): 21
    Uiterlijk (met foto). In de eerste instantie zou je niet snel zeggen dat Millie Italiaans bloed heeft, maar toch is het zo. Ze gebruikt niet zo veel zelfbruiner als de andere bewoners maar toch lijkt ze er perfect tussen te passen qua uiterlijk en qua innerlijk. Ze heeft lang blond haar (met name dankzij haar extentions), grote groene ogen en speelse glimlach. Haar huid is licht getint en ze is 1.64.


    beste vriend of vriendin in het huis: Ze zit erg op 1 lijn met Vinny en flirt ontzettend veel met hem. voor de rest kan ze het ontzettend goed met Snooki en Jenni vinden.


    soort van beste vriendin van hoofdpersoon:
    Voornaam en achternaam: Jenna Carter
    Leeftijd(tussen de 18 en 25): 20
    Hoe heeft ze hoofdpersoon ontmoet: Millie en Jenna kennen elkaar al jaren. Ze waren 6 toen ze elkaar voor het eerst ontmoeten op het speelplein. Jenna was nieuw en Millie was het eerste meisje wat op haar afstapte en zich voorstelde. sinds dien waren de 2 meisjes heel erg naar elkaar toegegroeid en werden beste vriendinnen.
    Uiterlijk (met foto). Jenna is een knap meisje met lang donker haar, bruine ogen en een getinte huid. Velen jongens lijken al snel op Jenna te vallen maar toch lijkt ze iedere keer weer ontzettend tegen te vallen... aangezien ze nogal kan zeuren om veel dingen, Millie daarin tegen stelt haar eisen maar neemt met weinig ook al genoegen.


    Ondanks dat Jenna en Millie al sinds vroeger heel close zijn, lijkt het erop dat naar mate ze ouder worden ze steeds meer uit elkaar groeien.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 23:57 ]


    ed westwick <3

    Jersey Shore? Lolll, geniale idee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    snoes schreef:
    Hoofdpersoon:
    voornaam en achternaam: Millie Brown
    Bijnaam (en waarom heeft ze die bijnaam): Millie heeft niet echt een bijnaam omdat ze daar gewoon niet zo origineel in is.
    Leeftijd (tussen de 18 en 25): 21
    Uiterlijk (met foto). In de eerste instantie zou je niet snel zeggen dat Millie Italiaans bloed heeft, maar toch is het zo. Ze gebruikt niet zo veel zelfbruiner als de andere bewoners maar toch lijkt ze er perfect tussen te passen qua uiterlijk en qua innerlijk. Ze heeft lang blond haar (met name dankzij haar extentions), grote groene ogen en speelse glimlach. Haar huid is licht getint en ze is 1.64.



    Met beste vriend of vriendin bedoel je van de originele Jersey Shore? :$


    /

    en ja met beste vriend en vriendin bedoel ik van de orginele jersey shore

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 23:11 ]

    Vriendin hoofdpersoon
    voornaam en achternaam:Aveline Morine Reen
    Bijnaam (en waarom heeft ze die bijnaam): Innocent, omdat ze heel onschuldig lijkt, maar dat eigenlijk niet is.
    Leeftijd (tussen de 18 en 25):20
    Uiterlijk (met foto)
    Avelin heeft lang zwart haar en donkere blauwe ogen. Haar huid lijkt van porselein en ze is ongeveer 1.76. Avelin gebruikt niet veel make-up alleen een beetje mascara om haar donkerewimpers nog eens extra te accentueren en wat blush om haar lichte tint wat op te fleuren.


    Beste vriendin: Avelin kan het heel goed vinden metMillie , ze heeft haar tijdens het uitgaan ontmoet. Millie stootte het drankje van Avelin perongeluk om, en Millie betaalde gelijk een nieuwe, zo raakte ze aan de praat en werden ze vrienden!

    Dan maak ik van Landon de vriend Avelin
    Voornaam en achternaam: Landon Yves Graes
    Leeftijd(tussen de 18 en 25): 25
    Bijnaam: Brandy, hij houd verschrikkelijk veel van alcohol en dan met name van een lekkere Brandy
    Uiterlijk (met foto)


    Beste vriend: Landon is een goede vriend van Pauly D. Landon is de vriend van Avelin en door haar is hij in aanraking gekomen met de vrienden van Millie, Landon is net zo'n lolbroek als Pauly en kon het dus meteen met hem vinden.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 23:17 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    /

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 23:12 ]

    shithead schreef:
    Hoofdpersoon
    voornaam en achternaam:Aveline Morine Reen
    Bijnaam (en waarom heeft ze die bijnaam): Innocent, omdat ze heel onschuldig lijkt, maar dat eigenlijk niet is.
    Leeftijd (tussen de 18 en 25):20
    Uiterlijk (met foto)
    Avelin heeft lang zwart haar en donkere blauwe ogen. Haar huid lijkt van porselein en ze is ongeveer 1.76. Avelin gebruikt niet veel make-up alleen een beetje mascara om haar donkerewimpers nog eens extra te accentueren en wat blush om haar lichte tint wat op te fleuren.



    Mag het ook een vriend zijn ??
    Beste vriend van hoofdpersoon
    Voornaam en achternaam: Landon Yves Graes
    Leeftijd(tussen de 18 en 25): 25
    Hoe heeft ze hoofdpersoon ontmoet: Op de dansschool waar Avelin balletles geeft. Landon geeft er moderne les en vroeg Avelin eens uit. Het werd niets qua romatische gevoelens, maar ze werden wel beste vrienden.
    Uiterlijk (met foto)



    Ik heb liever een meisje de hoofdrol heb ik al weggeven maar kan je misschien de beste vriendin bedenken?

    @Hale ik heb het al aangepast, maar ik heb Avelin gewoon hetzelfde gelaten maar dan als vriendin van Millie. Van Landon heb ik de vriend van Avelin gemaakt!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    @Hale ik heb het al aangepast, maar ik heb Avelin gewoon hetzelfde gelaten maar dan als vriendin van Millie. Van Landon heb ik de vriend van Avelin gemaakt!!


    Thankyou!

    ik ga beginnen aan het eerste deel. murge activeren.

    Ok ik ga Landon denk ik niet gebruiken. Jenna denk ik wel als de vriendin van pauly d.

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat sommige het leuk vinden als ze de hoofdrol spelen in een verhaal...


    Maar dat spelen ze niet, ze doen gewoon jouw werk dan, personages verzinnen. :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    can I handle it, moet het zijn ;)


    -

    Ik ga het uiterlijk van Landon veranderden.