• Weet iemand een goede manier om je vader te vertellen dat je net zijn Ipod Touch gemold hebt?
    En weet iemand toevallig wat kan helpen als een Ipod Touch in het water gelegen heeft...


    You just made my day;D

    Drogen en hopen dat hij het daarna weer doet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn broer had zijn iPod in een glas cola laten vallen en die was kapot.
    Ik denk dat je het beste meteen naar je vader kan gaan en kan gaan vertellen wat er is gebeurt. Want als je het achterhoud worden ouders meestal kwaad.

    In rijst leggen werd mij gisteren verteld (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    In rijst leggen werd mij gisteren verteld (nerd)


    Echt? Dus gewoon een bakje met pure rijst en dan de ipod erin leggen?


    You just made my day;D

    Je moet je iPod in droge rijst op kamertemperatuur leggen, of als hij in het water is gevallen op een theedoek in de vriezer doen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:23 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Een vader met een iPod Touch? Ik zie mijn vader dat ding nog niet hebben, waarschijnlijk zou hij er dan niks van snappen xd
    Hm, ik weet niet wat je er tegen kan doen, 't hoesje enzo eraf halen en proberen af te drogen misschien?
    Ik zou het je vader maar gewoon vertellen, misschien is 'ie eerst boos, maar nu hij net kapot is kan hij er misschien nog iets aan doen. Als je het achterhoudt wordt 't alleen maar erger.
    Sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    CoconutChoco schreef:
    (...)

    Echt? Dus gewoon een bakje met pure rijst en dan de ipod erin leggen?


    Ja droge rijst. Want rijst neemt vocht op.


    Ik heb laatst mijn telefoon in het water laten vallen. Die hebben we meteen laten drogen. Dus eerst heel goed laten drogen en dan naar een paar dagen/weken kijken of hij het nog doet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Opendoen, batterij eruit [als dat gaat] en zo laten drogen. Uren laten drogen, dus.
    Hij is waarschijnlijk toch opgefuckt. Al die dingen van Apple gaan zo snel kapot :'D


    Has no one told you she's not breathing?