• Mijn toetsenbord reageert niet meer goed. Ik moet vaker op toetsen drukken voordat ze de letters doen die ik wil en ik irriteer me er echt aan.
    Heeft iemad hier misschien en oplossing voor?

Nou ik heb mn toetsenbord gestofzuigt en voor nu doet ie het weer goed haha.

[ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 15:15 ]

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Nieuw toetsenbord kopen ;D

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Buckbeak schreef:
    Nieuw toetsenbord kopen ;D

Ik heb een laptop en pas 5 maanden ofzo.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

NYC schreef:
    (...)
    Ik heb een laptop en pas 5 maanden ofzo.

Kun je de losse toetsjes los krijgen? soms zitten ze echt vastgelijmd/last hoe t ook heet
    Zo niet moet je kijken wat voor soort laptop t is, en dan googlen voor dissassembly. Dan kun je kijken hoe je t toetsenbord eruit haalt (meestal me soort van clipjes bovenaan) en hem eruit hale om schoon te maken.

quidquid excusatio prandium pro

Toen ik dat had moest ik mijn toetsenbord alleen even schoonmaken.

I am an idiot, I move.

Ik had dat bij mijn oude laptop ook, iemand was erop gaan staan ;x En toen heb ik 'm expres op de grond laten vallen, zodat ze misschien omhoog kwamen,

Alleen hielp het niet maar ik kreeg wél een nieuwe laptop :'D

Je kan wel losse toetsen kopen - mijn zus was er een van afgevallen en kon ook gewoon een nieuwe kopen.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Ik heb mn toetsenbord gestofzogen en schoongemaakt en hij doet het weer normaal tenminste voor nu.

ja mijn tantes laptop mist de spatie en backspace ding. het typt nu egt irritant!

Je kan ook een los toetsenbord aan je laptop koppelen. Dat is alleen niet zo handig als je hem op schoot hebt natuurlijk. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    Je kan ook een los toetsenbord aan je laptop koppelen. Dat is alleen niet zo handig als je hem op schoot hebt natuurlijk. (:

Dat is wel slim ja! Dan kan ik altijd nog doen dan, maar voor nu doet ie t weer.

ik zou niet weten wat je kunt doen. een los toetsenbord is wel handig maar niet als je je laptop op je schoot hebt.

xx