• Omdat wij zo goed kunnen spammen is de vorige alweer vol. :)

    In een vorige topic, werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talkt topic.



    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 18:52 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Sorry, te mooi om te laten staan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy



    Niet waar! Ik ben er geweest, ja ik ben op veel plekken geweest, en het is dezelfde plek als waar ze hebben leren dansen van Anderling in het vierde jaar! Dus toen ik er was heb ik er ook nog een beetje rond gedanst samen met een vriendin omdat er geen jongen was die met me wou dansen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy



    Omg, ik heb foto's van die gizmo, ik heb voor hem gestaan! weet je hoe vet ik dit vind??


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:


    Dat viel mij gisteren op toen ik de film nog eens zag en toen meldde ik het mijn mama nog. :'D Al die facts zijn zo leuk en interessant. _O_


    Not fitting in gave me a reason to stand out.


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    LostMelody schreef:


    Omg x) Dat zou ik ook doen als ik hem was =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Whahaha, geniale tweet van Tom Felton:

    TomFelton:
    Pretty proud to say I'm probably the only kid that ever hugged Voldemort. Even if it was awkward #voldemorthuggedme


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Whahaha, geniale tweet van Tom Felton:
    (...)


    Epic :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Die tweet!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 21:17 ]


    I was an angel living in the garden of evil


    =



    omg deze is erg (cat)


    =

    FreeHouseElf schreef:



    Sorry, te mooi om te laten staan.
    Oh nee, ik moest dan nog lezen. Merde!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?