Op een andre site had ik met dit onderwerp al weleens RPG's en het leek me misschien ook wel een leuk idee voor een verhaal. So, do you like it or not? (:
De wereld word langzaam verwoest door zeven jongens. Maar niet zomaar jongens. Nee, het zijn kinderen van de duivel die naar de aarde zijn gestuurd. Elk jaar vallen ze een keer aan. In een dorp – wat ze dan gelijk helemaal verwoesten – of in een deel van een stad. Ontsnappen is onmogelijk, ze kunnen je doden met één blik en ze zullen je altijd weten te vinden. Zeventien jaar geleden bestond het groepje van jongens nog uit acht. Één van de jongens is namelijk verstoten. Nu hebben ze niet meer alleen de taak om elk jaar een keer aan te vallen maar ook om de jongen op te sporen en hem te vermoorden. Wat hij fout heeft gedaan? In een dorpje waar ze zeventien jaar geleden aanvielen stond nog één huis over en die jongen, Alex, werd aangewezen om die mensen in het huis van hun leven te beroven. Hij ging naar binnen, vermoorde een vrouw, een man en hun 2 kinderen. Opeens hoorde hij boven een geluid, gehuil. Alex ging naar boven en vond daar een baby van amper 2 maanden oud in een wiegje. Bij de aanblik van het meisje kon hij het niet over zijn hart verkrijgen om haar ook te vermoorden. Hij vluchtte, samen met het meisje en bracht haar naar een weeshuis.
Nu zeventien jaar later verhuisd Alex naar een nieuw dorpje. Het is voor hem noodzakelijk om eens in de zoveel maanden te verhuizen, voordat de andere jongens hem vinden. In het dorpje is een klein weeshuis. En hoe kan het ook anders, in dat weeshuis zit het meisje. Ze worden verliefd, maar kan hun liefde wel? Hij is de enige die haar echte liefde geeft, maar dat komt hoogst waarschijnlijk ook omdat hij alle mensen die van haar hebben gehouden heeft vermoord.
- Home
- Forum
- Story problemen
- Dit verhaal gaan schrijven of niet?
Dit verhaal gaan schrijven of niet? - Story problemen
-
19 juli 2011 - 16:0019 juli 2011 - 16:02
Als je er iets origineels van kan maken: Vooral doen! We hebben originele stories nodig op Quizlet.
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
19 juli 2011 - 16:05VampyreAngel schreef:
Als je er iets origineels van kan maken: Vooral doen! We hebben originele stories nodig op Quizlet.
Ik hoop het haha!19 juli 2011 - 22:00Ik vind het origineel hoor haha, dus doen!
If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.
19 juli 2011 - 22:01Lijkt me origineel. Als je nog een leuke schrijfstijl hebt, dan wil ik het zeker lezen.
Doen dus.I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.
20 juli 2011 - 10:07Zeker doen,het is echt goed
Zeker doen dus ^^'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things
20 juli 2011 - 10:0820 juli 2011 - 10:20