• Als je móest kiezen, wat zou je dan kiezen? Uiterlijk/Innerlijk.

    Ik zelf innerlijk.

    Innerlijk maakt uiterlijk mooi.


    None but ourselves can free our minds.

    OffTheRecord schreef:
    Innerlijk :)
    Veel vrienden snappen me niet echt...
    Ik kan verliefd worden op de lelijkste kerel bij wijze van spreken, maar dat komt dan puur wegens zijn innerlijk :)
    Ik vind het stiekem zelf niet leuk om met knappe jongens te gaan :)
    Dan is de kans groter dat er jaloerse meiden zijn ^-^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Sombres schreef:
    Ik vind dat het een mooie combinatie moet zijn. Maar als het echt moet, wat niet zo is, kies ik innerlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Innerlijk.

    Want de vriend die ik nu heb is ook niet echt knap maar hij heeft een geweldig innerlijk en dat maakt hem uberhot!

    RainbowRoad schreef:
    (...)

    Immagine schreef:
    Als ik héél eerlijk moet zijn: uiterlijk
    Ik weet zelf niet waarom maar ik val niet op zeg maar lelijke jongens, dan voel je je toch niet aangetrokken ;x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Immagine schreef:
    Als ik héél eerlijk moet zijn: uiterlijk
    Ik weet zelf niet waarom maar ik val niet op zeg maar lelijke jongens, dan voel je je toch niet aangetrokken ;x


    Inspiration can hit you any time

    Immagine schreef:
    Als ik héél eerlijk moet zijn: uiterlijk
    Ik weet zelf niet waarom maar ik val niet op zeg maar lelijke jongens, dan voel je je toch niet aangetrokken ;x


    Jawel hoor.

    Ik personelijk heb daar geen problemen mee.

    Ik kan mijn vriend gewoon kussen en verder met hem gaan. Ookal is zijn uiterlijk minder zijn innterlijk is geweldig!

    innerlijk


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hale schreef:
    (...)

    Jawel hoor.

    Ik personelijk heb daar geen problemen mee.

    Ik kan mijn vriend gewoon kussen en verder met hem gaan. Ookal is zijn uiterlijk minder zijn innterlijk is geweldig!
    Ik zeg ook niet dat jij er geen problemen mee mag hebben, maar ik wil wel dat een vriendje een mooi uiterlijk heeft

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 9:32 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    innerlijk,
    als ik een persoon mag ga ik hem vanzelf mooi vinden. ik geef meer om een leuke lach dan om een leuk koppie die toch van plan is om je te bedriegen

    edit: ik krijg het gevoel dat jongens soms voor dingen aangezien worden.. het zijn toch ook maar mensen? als je iemand afwijst voor zijn uiterlijk terwijl zijn innerlijk mischien wel heel goed bij je past is dat best jammer.. they also have feelings you know

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 9:42 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    EMIN3M schreef:
    Een combinatie voor beiden, met een minder mooi iemand is de aantrekkingskracht ook minder, maar ik heb liever een superlieve jongen dan een hunk die een ass is.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Sombres schreef:
    Ik vind dat het een mooie combinatie moet zijn. Maar als het echt moet, wat niet zo is, kies ik innerlijk.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Iedereen die innerlijk zegt, liegt deels. Want je wordt eerst aangetrokken door schoonheid, je legt al sneller contact met iemand dat je mooi vind. Dan pas, ga je over op het innerlijk.

    Uiterlijk, ik weet zeker dat je niet naar een hele lelijke jongen loopt :P
    in eerste instantie gaan mensen toch voor het uiterlijk, innerlijk komt later en dan zie je of het klikt :P