• Ik zocht een foto van iets, en ik zocht de hele middag om de perfecte foto, en nu heb ik de foto.
    Ik begon spontaan een vrolijkheidsdansje te doen, en even te gloeien van blijdschap. (Ik word altijd helemaal rood en warm als ik blij ben, kinda strange). Het tweede plaatje op mijn profiel is het, die ik de hele middag zocht, gosh eindelijk heb ik hem dan.

    Hebben jullie ook wel eens van dat soort momenten..? (:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Eh.. Ja, maar dan wanneer ik series volg en er iets leuks gebeurt .. (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee geen last van.
    En wat een raar/dom plaatje, maar fijn dat jij er gelukkig mee bent.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Nee geen last van.
    En wat een raar/dom plaatje, maar fijn dat jij er gelukkig mee bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laatst wel. Ik dacht echt dat ik nooit de goeie foto zou vinden ^__^


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hahaha, ja, daar heb ik ook welles last van. En het is leuk als je iets vindt waar je lang naar zoekt ^^

    NYC schreef:
    Nee geen last van.
    En wat een raar/dom plaatje, maar fijn dat jij er gelukkig mee bent.

    Ik zie niet waarom het raar/dom is.
    Maar oke.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Haha, leuk voor je! :'D
    Ik vind het wel niet echt een plaatje waar je zo lang naar zou zoeken, maar als jij het zo graag wou hebben, ben ik blij voor je. :'D
    Maar jaa, ik word wel niet rood of warm, maar vreugdedansjes doe ik ook wel eens als ik ein-de-lijk heb gevonden wat ik wil, zoals jij. :'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Nou, ik heb dat nooit... meestal kap ik na ongeveer een kwartier/half uurtje met zoeken.
    Zijn dat trouwens plaatjes van de show Raveleijn in de Efteling?

    Apophis schreef:
    Nou, ik heb dat nooit... meestal kap ik na ongeveer een kwartier/half uurtje met zoeken.
    Zijn dat trouwens plaatjes van de show Raveleijn in de Efteling?

    Haha, ja.
    Ik zocht de hele dag naar plaatjes ervan, en eindelijk heb ik ze dan gevonden.

    Chocolicious, het was best moeilijk ze te vinden.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”