• Hey
    hebben jullie dat soms ook? Dat jullie bij de gekste dingen iets van Tokio Hotel er in plaatsen?
    Bv ik heb vaak dat als ik nummerplaten van auto's zie, ik van de letters probeer woorden te maken ivm TH. In mijn straat staat altijd een auto met BLL en daar maak ik dan 'BiLL' van of ergens zagik ook THS dat werd dan Tokio Hotel Saébel (saébel is mijn naam ;-)) en ja als ik bij de cijfers 483 zie, dan flip ik x). Best gek I know maar ik heb het 1x gedaan en blijf het doen
    Hebben jullie ook zo'n dingen?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb exact hetzelfde, haha ;p naar elke nummerplaat kijk ik of er '483' op staat. Niet omdat het me echt boeit wat er op staat, maar dat is zo'n tick geworden, na al die jaren ;p Of ergens waar 'Hamburg' opstaat. Op mijn tandpasta bijvoorbeeld stond '483' en eronder 'Hamburg'. Echt geen leven, maar ik kan er niet aan doen ;$


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    Ik heb exact hetzelfde, haha ;p naar elke nummerplaat kijk ik of er '483' op staat. Niet omdat het me echt boeit wat er op staat, maar dat is zo'n tick geworden, na al die jaren ;p Of ergens waar 'Hamburg' opstaat. Op mijn tandpasta bijvoorbeeld stond '483' en eronder 'Hamburg'. Echt geen leven, maar ik kan er niet aan doen ;$

    whaha dat heb ik ook of als ik zie dat mijn shampoo uit Duitsland kom heb ik altijd zo'n smile op mijn gezicht xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    TH zijn mijn initialen, dus als ik TH zie op een nummerbord freak ik omdat ik dat ben :''D


    Not all those who wander are lost.

    tomfreakske schreef:
    (...)
    whaha dat heb ik ook of als ik zie dat mijn shampoo uit Duitsland kom heb ik altijd zo'n smile op mijn gezicht xD
    Xx

    Indd ;p eigelijk is het echt stom hé, en ik voel me dan altijd zo van 'sukkel', maar dat is echt een misvorming van al die jaren ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik vind dat de lampen van auto's in combinatie met de nummerborden net gezichten lijken :]


    26 - 02 - '16

    Ik weet er maar ééntje, want er is hier een straat achter me dat Siriusstraat heet. xd


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3