• In DIT topic heb ik neergeschreven over wat er nu precies gaande is nu. (13082011)



    Vergeef mijn indirectheid, maar dit kost me op het moment het minste energie, die ik nu toch al hard zat zelf nodig heb.

    Een blog met hoe het nu met me gaat, enzvoorts.

    x Kirsten


    - Voor diegenen die het niet intereseerd en die me verder niet kennen en kansloze opmerkingen in dit topic rond gaan strooien, met 'wat boeit mij dit nou?';bespaar jezelf de moeite, want daar is dit topic niet voor bedoelt.


    Update [Dinsdag-19O72O11]:

    Weer (bijna) niets uit de bloedonderzoeken gekomen. Geen mogelijke ontstekingen en ook geen zichtbare reuma. Internist denkt zelf nog steeds aan een of meerdere virussen en infecties die na elkaar opgestapeld zijn. Heb opnieuw urineonderzoeken laten doen, omdat ze bloed in mijn urine teruggevonden hebben wat misschien duid op nier- en/of blaasziekten. Met spoed doorverwezen naar de reumatoloog, omdat er ook niets uit de testen op reuma kwam en de pijn momenteel alleen maar erger wordt.

    Internist denkt zelf nog steeds aan een of meerdere virussen en infecties die na elkaar opgestapeld zijn.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 14:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    IceWolf schreef:
    veel beterschap(flower)(flower)
    is dit echt het 3976 ste topic???
    Nee maar wel het 13e ongeveer volgens mij.

    @de rest, heel erg bedankt allemaal (:


    Wie du mir, so ich dir.

    Heel veel beterschap lieve Kirsten! Ik las dit bericht ook al op facebook (: Ga jij nou eerst maar eens aan jezelf denken!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MaakGeloof schreef:
    Heel veel beterschap lieve Kirsten! Ik las dit bericht ook al op facebook (: Ga jij nou eerst maar eens aan jezelf denken!
    Ik had je reactie gezien ja. Dankjewel je bent lief (H). Jij ook heel veel succes nu, ik denk aan je en als het wat beter met me gaat zal ik je even een mailtje/berichtje schrijven! xx


    Wie du mir, so ich dir.

    Stiekem moeten we jouw nu een dokter House sturen ofzo. _O_


    SLOAN.

    Life sucks.
    Dat ze niet weten wat er aan de hand is... Daar zijn het toch artsen voor? Stelletje amateurs x)
    Beterschap (flower)

    FLOWERATTACK!
    (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 14:14 ]


    #WWED - What Would Emma Do?


    Wie du mir, so ich dir.