• Zeeman had ze allemaal te pakken tijdens de Amsterdam Fashion Week. De keten van goedkope textiel gaf onder de merknaam Frank een modeshow. Pas achteraf bleek wie erachter zat. Niemand wist ervan.




    "Ignite, my love. Ignite."

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dat klopt niet..


    Ik wil wel gezien worden in zeeman kleren.. ;P


    + zeven mensen wisten van deze actie..


    Ik ook heus wel hoor. Maar het is zo dat als drie van de vier meisjes je raar zou aan kijken als je zegt dat dat leuke jurkje van de zeeman komt.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik hoorde het jaar, maar ik hoorde ook dat maar weinig artiekelen van de show ook echt in de zeeman liggen of komen te liggen. Dus dat is wel stom van ze vind ik.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Comeau schreef:
    (...)

    Ik ook heus wel hoor. Maar het is zo dat als drie van de vier meisjes je raar zou aan kijken als je zegt dat dat leuke jurkje van de zeeman komt.


    Daar geef ik je wel gelijk in (:
    Ik had iets aan, en vriendin zei; ahw wat leuk waar komt hij vandaan?
    Ik; Wibra geloof ik
    Zij; O_O....
    Ik; -_-'....


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Comeau schreef:
    Ergens haat ik deze stunt.

    Normaal wil geen enkel meisje gevonden worden in de zeeman , laat staan in hun kleren. Dus als ze nu onder een andere naam gaan werken is het opeens helemaal hip ? Kom op zeg T____T


    Dumdumduumm, Zeeman is gewoon hip, ik hou van die onderbroeken (flower)

    Dit is echt zó geniaal!


    Bad decisions make good stories.

    Nevada schreef:
    Ik vind het zo'n geniale stunt 8D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Genius schreef:
    Go zeeman.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind die stunt geniaal :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zo zie je wel duidelijk wat een verschil een stom klein labeltje maakt. Plak er een bekende naam op en opeens kun je het voor vijf keer de originele prijs aanbieden en mensen denken nog steeds dat het een koopje is. --'


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nevada schreef:
    Ik vind het zo'n geniale stunt 8D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Daar geef ik je wel gelijk in (:
    Ik had iets aan, en vriendin zei; ahw wat leuk waar komt hij vandaan?
    Ik; Wibra geloof ik
    Zij; O_O....
    Ik; -_-'....

    Had ik ook met en bikini --' Ik moet een vriendin 10 x zeggen dat tie echt van de wibra was.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Had ik ook met en bikini --' Ik moet een vriendin 10 x zeggen dat tie echt van de wibra was.
    das waar blondie --'maar nu heb ik er een van O'Niel van 15 euro (origineel 50 euro :'D)

    OT:
    geniale stunt :'D


    Shoganai i ne~

    Het meest geniale ooit gedaan!
    ZEEMAN RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Genius schreef:
    Go zeeman.

    Geniale stunt! Al blijf ik bij mijn standpunt dat de kleding van goedkopere winkels vaak ook geen goede kwaliteit is. Daarom koop ik er niks. En ik heb in de zeeman zelf nou nooit iets fashionables zien liggen? :')
    Maar thumbs up voor de marketingmensen van de Zeeman.


    Gradually, then suddenly..