Zeeman had ze allemaal te pakken tijdens de Amsterdam Fashion Week. De keten van goedkope textiel gaf onder de merknaam Frank een modeshow. Pas achteraf bleek wie erachter zat. Niemand wist ervan.
Ik hoorde het jaar, maar ik hoorde ook dat maar weinig artiekelen van de show ook echt in de zeeman liggen of komen te liggen. Dus dat is wel stom van ze vind ik.
If you don't live for something, you will die for nothing.
Normaal wil geen enkel meisje gevonden worden in de zeeman , laat staan in hun kleren. Dus als ze nu onder een andere naam gaan werken is het opeens helemaal hip ? Kom op zeg T____T
Dumdumduumm, Zeeman is gewoon hip, ik hou van die onderbroeken
Zo zie je wel duidelijk wat een verschil een stom klein labeltje maakt. Plak er een bekende naam op en opeens kun je het voor vijf keer de originele prijs aanbieden en mensen denken nog steeds dat het een koopje is. --'
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Geniale stunt! Al blijf ik bij mijn standpunt dat de kleding van goedkopere winkels vaak ook geen goede kwaliteit is. Daarom koop ik er niks. En ik heb in de zeeman zelf nou nooit iets fashionables zien liggen? :')
Maar thumbs up voor de marketingmensen van de Zeeman.