• Heey ;d

    Ben pas soort van net nieuw op quizlet. Zit er niet echt zo vaak op, maar de laatste tijd veranderd dat.
    Dus heb bedacht een story te schrijven. Zouden jullie alsjeblieft die willen lezen, wil heel graag ook een paar abo's erbij (:

    klik.
    x


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)

    ii needd abooos ;D :X

    (A)


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)

    Plzz abo's? jullie mogen ook kritiek geven via pb enzo dat weet ik tenminste waarom mijn story zo slecht is dat niemand het leest. :')


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)

    Je mag je eigen topic niet omhoog schoppen :x
    Maar ik zal even kijken ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Je mag je topic niet zomaar omhoog schoppen. Tenzj het nuttige informatie bevat zoals de mededeling van een nieuw hoofdstuk. Dit is geen nuttige informatie.

    Verder zouden we sneller je story eens bekijken mocht je hier in dit topic een cover -indien je die hebt- en een korte samenvatting (of de inleiding) van je verhaal plaatsen. Als het er een beetje aantrekkelijk uitziet zullen we sneller geneigd zijn van erop te klikken.
    Of er dan ook abo's volgen hangt af van het onderwerp en de kwaliteit van je verhaal, daarover kan ik je dus niks beloven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kalypso schreef:
    Je mag je topic niet zomaar omhoog schoppen. Tenzj het nuttige informatie bevat zoals de mededeling van een nieuw hoofdstuk. Dit is geen nuttige informatie.

    Verder zouden we sneller je story eens bekijken mocht je hier in dit topic een cover -indien je die hebt- en een korte samenvatting (of de inleiding) van je verhaal plaatsen. Als het er een beetje aantrekkelijk uitziet zullen we sneller geneigd zijn van erop te klikken.
    Of er dan ook abo's volgen hangt af van het onderwerp en de kwaliteit van je verhaal, daarover kan ik je dus niks beloven.


    (Be)lieve in (you)rself

    Nieuw hoofdstuk.


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)

    Soundtrack.


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)

    Kalypso schreef:
    Je mag je topic niet zomaar omhoog schoppen. Tenzj het nuttige informatie bevat zoals de mededeling van een nieuw hoofdstuk. Dit is geen nuttige informatie.

    Verder zouden we sneller je story eens bekijken mocht je hier in dit topic een cover -indien je die hebt- en een korte samenvatting (of de inleiding) van je verhaal plaatsen. Als het er een beetje aantrekkelijk uitziet zullen we sneller geneigd zijn van erop te klikken.
    Of er dan ook abo's volgen hangt af van het onderwerp en de kwaliteit van je verhaal, daarover kan ik je dus niks beloven.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Voor deel vijf klik hier


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)

    je mag nog steeds niet je eigen topic omhoog schoppen (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je mag toch wel telkens melden wanneer er een nieuw hoofdstuk was?
    Volgens mij mocht dat wel hoor.