• Voor mijn nieuwe verhaal. (:

    Niall Horan en [naam] zijn al sinds ze klein waren elkaars beste vrienden. Naast dat, waren ze ook nog eens duetpartners. Ze zongen altijd samen, gaven optredens en deden alles samen. Omdat ze talent blijken te hebben, geven ze zich op voor X Factor. Maar wanneer ze hun auditie hebben gehad, worden ze uit elkaar gehaald. [naam] wordt een soloartieste en Niall wordt geplaatst in de jongensgroep, One Direction. Voor [naam] is het een grote schok dat Niall er gewoon mee instemde, terwijl ze er alles voor deed om samen te kunnen blijven. De strijd wordt groter en de rivaliteit tussen de beste vrienden ook.


    Waaaaaah slechte uitleg, maar het leek me best leuk hihi. Ik heb vraagjes en rollen voor jullie, ghehe. :Y)

    Vraagjes.
    Doen of niet?
    Titel?
    Waarschuwen?

    Rollen
    # Beste vriend van Niall en [naam]
    # Beste vriendin van [naam] - heeft een hekel aan Niall
    # Deelneemster aan Xfactor - wordt vriendinnetje Niall - bitch
    # Zelfverzonnen rol. Géén vriendinnetjes van de 1D boys

    Informatie
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd en geboortedatum: Het speelt zich af in 2010
    Geboorteplaats:
    Uiterlijk: Een bekend persoon (:
    Hobby's:
    Extra:

    En ik had nog een vraagje over de hoofdpersoon en haar broer, want ik had wat opties gevonden.
    De opties
    # Lea Michele en Andrew Garfield
    # Heather Morris en Xavier Samuel
    # Gemma Ward en Cory Monteith
    # Emma Stone en James & Oliver Phelps

    (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen of niet?
    Titel: geen idee
    Waarschuwen?: Ik lees niet zo echt 1D stories :) Ik ken ze amper



    Rol: Deelneemster aan Xfactor
    Voornaam: Chloé
    Achternaam: Johnsen
    Leeftijd en geboortedatum: 21 januari 1994
    Geboorteplaats: Miami
    Uiterlijk:

    (Dat is Jojo)
    Hobby's: Zingen, dansen, viool spelen en paardrijden.
    Extra: Chloé is een weeskind. Haar ouders kwamen om bij een brand en ze woont al 8jaar bij een pleeg gezin dat ze niet kan uitstaan. Door middel van haar muziek, weet ze zich nog kalm te houden.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 17:37 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Doen of niet?: Doen
    Titel?: ???
    Waarschuwen?: Ja!

    Rol: Beste vriendin van [naam] - heeft een hekel aan Niall
    Voornaam: Roxy
    Achternaam: Adams
    Leeftijd en geboortedatum: 21 juli 1993
    Geboorteplaats: Londen
    Uiterlijk: Kristin Herrera:


    Hobby's: Shoppen, muziek luisteren, uitgaan en feesten.
    Extra: Roxy woont met haar ouders in een luxe appartement in Londen. Ze is een echt meidenmeisje, die niet vies is van een harde confrontatie.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 17:50 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ga beste vriend niall invullen.(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    Ik ga beste vriend niall invullen.(nerd)


    Awesomeee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Beste vriend van Nail.
    Voornaam: Charles (iedereen noemt het Charlie)
    Achternaam: Quarts
    Leeftijd en geboortedatum: 12-6-1992 (17)
    Geboorteplaats: Londen
    Uiterlijk: Jackson Rathbone<3
    Hobby's: Charlie speelt klassiek piano. Verder luisterd hij heel graag naar muziek en doet hij aan softbal.
    Extra: Niks?

    Doen of niet? Ja.
    Titel? ??
    Waarschuwen? Is goed.

    Rol: Zusje van Niall (Verzonnen ;p weet niet of je dat wilt.)
    Voornaam: Lynneth
    Achternaam: Horan
    Leeftijd en geboortedatum: 19-04-1996
    Geboorteplaats: L.A
    Uiterlijk: Lucy Hale


    Hobby's: Muziek luisteren, shoppen, films kyken met vrienden.
    Extra: Ze is bang voor liften.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Beste vriend (:
    Voornaam: Milan
    Achternaam: Jorgaceviv
    Leeftijd en geboortedatum: 18, 18 augustus.
    Geboorteplaats: Servië
    Uiterlijk:


    Milan is 1m89 en redelijk breed geschouderd. Als je hem zou zien zou je zeker met hem niet op de vuist willen ondanks hij het goed meent met iedereen en een verschrikkelijk lief karakter heeft waar het knuffelbeergehalte zeker niet aan ontbreekt. Hij heeft halflange blonde haren die steeds warrig door elkaar liggen en een licht getinte huid.
    - Alex Pettyfer.
    Hobby's: In de zomer is Milan vaak opreis naar de verste en warmste landen. Hij is namelijk professioneel surfer. Hij is nooit weg te slaan uit de zee als de golven het toestaan. Hij is ook niet bang van een schrammetje dus zal ook dingen proberen als de golven het bevoorbeeld niet toestaan, in de winter of als de golven het écht niet toe staan krijg je hem ook niet uit het skatepark. Hij is ook altijd in voor een potje voetbal of een dagje naar de sportschool te gaan. Hij is een heel actieve jongen en kan amper stil zitten.
    extra: Milan heeft al 3 jaar een vaste relatie en de twee zijn een heel klef, romantisch koppeltje. Als je Milan ziet, zie je Pixie. Die twee zouden sterven voor elkaar.


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: zelfverzonnen: Beste vriendin Niall
    Voornaam: Lauren
    Achternaam: Mitchell
    Leeftijd: 18, 22 augustus
    Geboorteplaats: Los Angeles,Californië
    Uiterlijk: (Mackenzie Mauzy van Bold ant The beautifull men moeder kent het progamma)


    Lauren heeft blonde haren die eigenlijk gekruldt zijn maar ze stijlt het. Ze heeft grijs/blauwe ogen en dunne lippen.
    Ze is ongeveer 1,69 en draagt niet vaak jurkjes. Ondanks haar blonde haren is ze een erg intilligent iemand.
    Hobby's: Lauren is dol op mode ontwerpen en is ook zel een model. Ze zit erg vaak achter de piano songs te schrijven en houdt ook ervan om gitaar te spelen en zingen. Maar ook is ze dol op acteren.
    Extra:Ze is niet al te spontaan maar kan wel uit haar dak gaan bij haar vrienden. Ze heeft een witte hond genaamd Whitney.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad