• Hey,

    Ik keek net een van de ik weet niet hoeveel Behind The Magic afleveringen en het ging over een gillend meisje, dat voorafkomt aan Voldemorts stem in de Great Hall, waar Voldemort dat dus zegt over "geef me Potter" en die hele zut.
    Maar wie is dat meisje en waarom gilt ze zo? Ik bedoel, die stem was er nog niet eens...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik weet ook niet precies waarom ineens al die meiden begonnen te gillen...
    Als Tom er in zn bloot bovenlijf rondliep, hadden ze dat gerust mogen filmen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Buckbeak schreef:
    Ik weet ook niet precies waarom ineens al die meiden begonnen te gillen...
    Als Tom er in zn bloot bovenlijf rondliep, hadden ze dat gerust mogen filmen :')


    Haha :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Buckbeak schreef:
    Ik weet ook niet precies waarom ineens al die meiden begonnen te gillen...
    Als Tom er in zn bloot bovenlijf rondliep, hadden ze dat gerust mogen filmen :')


    haha, ik denk dat het komt omdat hij ze express mentaal pijn doet met zijn stem en dat sommige daar gevoeliger voor zijn dan andere


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    (...)

    haha, ik denk dat het komt omdat hij ze express mentaal pijn doet met zijn stem en dat sommige daar gevoeliger voor zijn dan andere

    Maar dan moet Voldie toch occlumentie gebruiken en dat kan toch niet als hij er niet is?

    En omg, Tom zonder shirt :9~


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    harry potter ain't ma thang


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Maar dan moet Voldie toch occlumentie gebruiken en dat kan toch niet als hij er niet is?

    En omg, Tom zonder shirt :9~


    je moet natuurlijk ook rekening houden met zijn 'extreme' krachten, zoals hij zelf nogal ego zegt tegen Snape


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    (...)

    haha, ik denk dat het komt omdat hij ze express mentaal pijn doet met zijn stem en dat sommige daar gevoeliger voor zijn dan andere


    You can't not look cool with a crossbow.

    Buckbeak schreef:
    Ik weet ook niet precies waarom ineens al die meiden begonnen te gillen...
    Als Tom er in zn bloot bovenlijf rondliep, hadden ze dat gerust mogen filmen :')

    -plat-


    Felix

    Pemberley schreef:
    (...)

    je moet natuurlijk ook rekening houden met zijn 'extreme' krachten, zoals hij zelf nogal ego zegt tegen Snape

    Tssss, z'n laatste woorden tegen Snape. Door jullie verhalen begin ik hem echt te haten, maar eerst had ik best medelijden met Voldie...

    Maar er zouden dan toch nog wel wat meer kinderen gevoelig moeten zijn voor zijn krachten? Ik snap het echt niet x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...