• heey,
    zoals de tittel zegt ga ik in een sneltempo ( 2weken) proberen een scrapbook te maken voor mijn 3 beste vriendinnen. Ik heb al wat ideetjes enzo
    maar ik zoek nog wat quotes en gedichten misschien ook wat afbeeldingen, eigenlijk nog wat vanalles!
    Ideeen zijn altijd welkom :)

I wish I was a tear. So I was born in your eyes, I lived on your cheek and I died on your lips

Wat is dat een scrapbook? :)

I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

Dit deed ik voor mijn vriendin haar verjaardag <3 vond ze geweldig :) Probeerd foto's van jij en je vriendinnen, en misschien photobucket?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

zal eens kijken :)

I wish I was a tear. So I was born in your eyes, I lived on your cheek and I died on your lips

Ook deed ik er songteksten in die bijvooreeld haar omschrijven, of een liedje dat jullie samen te gek vinde ^^' en lieve dingen er in schrijven

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

@ CrashAndBurn: een scrapbook is een book met allerlei foto's en leuke prnetjes, waar je dan gedichten,teksten of quoutes bijzet, en als het af is kan je het aaniemand geven of het gwn zelf bijhouden ;)

VampyreAngel schreef:
    Ook deed ik er songteksten in die bijvooreeld haar omschrijven, of een liedje dat jullie samen te gek vinde ^^' en lieve dingen er in schrijven

zal ik zeker doen (Y)

SweetCola schreef:
    @ CrashAndBurn: een scrapbook is een book met allerlei foto's en leuke prnetjes, waar je dan gedichten,teksten of quoutes bijzet, en als het af is kan je het aaniemand geven of het gwn zelf bijhouden ;)

Dat is wel tof. Ik denk dat ik dat ook eens ga doen.

I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,