• Want Nikki, Mitchell, Nick, Simon en ik waren in één huis (even iets duidelijk maken: ik vind Nick & Simon maar niks). Om de een of andere reden was er een gigantische waterglijbaan in de achtertuin. Daar gingen we dus steeds vanaf, maar Nick en Simon waren de hele tijd aan het zeggen dat ik mooi was en model zou moeten worden. Dat vond ik helemaal niet leuk want ik ben niet mooi (neenee, ook niet lelijk, wees maar niet bang), ik werd er verlegen van en ik wil helemaal geen model worden.:'D
    Ik zei dus tegen Nikki dat ik het niet leuk vond, toen kwam ze voor me staan met haar armen wijd gespreid, alsof ze me wilde beschermen. Zegt ze heel mooi: 'Nu moeten jullie ophouden! Ze vindt het helemaal niet leuk en is bovendien veel te lelijk om model te worden!' En ze begon zo aardig..(no_chears)

    En om nog iets duidelijk te maken: Ik ben geen complimentjes aan 't vissen. :W Ik vertel gewoon mijn droom.:3


    everything, in time

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan ga ik over jou dromen. (wbw)

    Ik heb nu al zin om te slapen *O*


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Moet je dat doen lieverd. -aait-

    Dat heb ik niet in de hand (huil)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Is het wel, want die dromen zijn awesome.


    die dromen zijn idd awesome.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.