• Oke, dit kan spoilers bevatten!!!

    Ik was dus samen met vier andere gastjes en twee leiding op Harry Potter kamp geweest, en iedereen kreeg vanzelf namen uit harry potter. Een meisje met rood haar was ginny, de jongen die het meest op harry leek was harry, een meisje die slim was was hermelien, en de jongen die hermelien leuk vond was ron, een van de leiding was anderling en de ander was sneep. En ik was dus bellatrix van detta. Dus we gaan naar de film, word bella vermoord begint de hele maar dan ook echt de hele zaal te juigen, terwijl ik daar dood lag te gaan! OKe, eigenlijk dood sprong maar dat maakt niks uit. Dus er werd door die andere van het kamp gezecht rip bella, en ze gingen mijn hand schudden en me condoleren van het verlies van mijn wederhelft en dat soort dingen. dus ik ben nu dood, oeh ik ben een spook!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    BELLATRIX IS STOER.
    Dus be proud :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Lol, euuh... RIP?(A)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Haha, en je maakt hier een topic over?
    Trouwens, ik was niet alleen Hermelien omdat ik 'slim' ben, hoor. Kijk maar naar mijn haar ^^
    Maar nogmaals gecondoleerd, schatje.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eveline was Hermelien zeker :"D
    Jadus want ik las net haar reactie haha

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 21:56 ]


    -

    Genius schreef:
    Eveline was Hermelien zeker :"D
    Jadus want ik las net haar reactie haha


    You guessed right :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vond het erg toen Bellatrix stierf, ze was mijn lievelings personage. *sobs*
    Gecondoleerd. (cat)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Bellatrix is badass


    All I have in life, is my imagniation.

    Omg. ik moest daarheen =O Maar mocht niet, en ik ben te jong...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bellatrix is geweldig.
    Gelukkig had je nog een stukje ziel hiero zitten. :Y)


    Felix

    R.I.P
    We zullen je missen...(huil)

    Haha, gecondoleerd.
    Je bent niet de enige die stierf. Ik zag bij het einde van HP mijn jeugd afsterven. xD Ok, een beetje sentimenteel. ^^


    Take me to wonderland

    Whaha jou signature ! Geniaal gewoon! xD
    En cool dat je op zo'n kamp bent geweest!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik vind Bellatrix zo cool : D
    Ook in Sweeney Todd, haha.


    Has no one told you she's not breathing?