• Kans maken op een plek in de top 5?
    Ik weet dat het verhaal nog maar 9 abo's heeft, maar ik vroeg het me gewoon af.
    Ik schrijf het verhaal samen met Pemberley en ik ben er best wel trots op
    Het verhaal
    Je mag het ook eerlijk zeggen als je het een stom verhaal vindt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het zou beter lezen als je het in meer alinea's zou delen ;$
    maar, ik vind 'm mooi!
    -Ook al wil ik mijn plek in de top 5 niet opgeven :9~-

    More?
    Ik ben nieuwsgierig wat mensen ervan vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik denk het wel, maar sommige verhalen verdienen het naar mijn mening niet om in de top 5 te staan. No offence :x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind het echt een heel leuk verhaal en het is makkelijk door te lezen :3

    dulcetly schreef:
    Ik denk het wel, maar sommige verhalen verdienen het naar mijn mening niet om in de top 5 te staan. No offence :x


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik denk dat je dat moet verdienen in plaat van vragen.. Naja, ik bedoel dan dat je abo's dat gewoon moeten doen... Sorry mijn mening:$

    Mile schreef:
    Ik denk dat je dat moet verdienen in plaat van vragen.. Naja, ik bedoel dan dat je abo's dat gewoon moeten doen... Sorry mijn mening:$

    Ik doe het niet om aandacht te vragen, gwoon omdat ik het me afvraag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Ik doe het niet om aandacht te vragen, gwoon omdat ik het me afvraag


    Stop Justin Bieber erin, dan heb je al 75 procent meer kans.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Stop Justin Bieber erin, dan heb je al 75 procent meer kans.


    Inderdaad, maak Justin Bieber een tribuut! Hahaha, (: De hongerspelen zijn nog niet zo populair op Quizlet, die tijd komt nog wel, als de films uitkomen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk niet dat Hongerspelen verhalen nog zo populair zijn. Tenminste, de mijne wordt ook nog niet héél veel gelezen. Het is nog niet zo populair hier, I think. Terwijl het gewoon superawesome, is maargoed. Ik heb de boeken uit de bieb gehaald om ze te lezen, maar ik wil ze nu eigenlijk zelfs kopen, haha (A)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle