• Of je verliefd zou kunnen worden op een poster. Daarmee bedoel ik, een bekend persoon, die je alleen hebt gezien op posters en op tv. En dan bedoel ik écht verliefd :'D

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

De 15-jarige ik vind van wel :'D

-

C18 schreef:
    Vanuit mijn optiek: nee.

Maar een hevige obsessie kun je er wel voor ontwikkelen...

[ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 21:05 ]

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Ja dat denk ik wel, er zijn meisjes die echt verliefd zijn op JB,.. Maar zij hebben hem toch ook nooit gezien, gesproken, kennen hem ook niet persoonlijk dus ja dat denk ik wel

All I have in life, is my imagniation.

Orchideous schreef:

Agree. :')

Where there is a sea there are pirates...

Orchideous schreef:

Hahaha :') dit dus.
    Iedereen heeft wel een crush wss, ik ook. Maar ik denk niet dat ik dan echt verliefd ben op diegene... Ik geloof ook niet dat je echt verliefd kan worden op een bekend persoon, tenzij je hem in het echt kent. Je weet nou eenmaal niet hoe hij echt is. Je vind hem wss alleen maar leuk qua uiterlijk en gedrag die hij voor publiek/mensen vertoont. Maar als je echt op iemand bent -die je dus persoonlijk kent enzo- kun je die gevoelens vergelijken met je celebrity crush en dan zul je toch merken dat je niet echt op die bekende persoon bent. Tenminste dat heb ik zo :'D

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

Chocolicious schreef:
    Niet echt verliéfd verliefd, maar wel erg leuk vinden denk ik. ^^

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Je kan niet verliefd worden op hem zelf, je wordt verliefd op hoe jij denkt dat diegene is. Je krijgt een beeld van die persoon en daarop wordt je verliefd. Misschien hij/zij in het echt heel anders you'll never know.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Nee, want je wordt verliefd op het beeld dat je van diegene hebt, niet op hem/haar zelf

As travars

Orchideous schreef:

(Be)lieve in (you)rself

Je kan verliefd worden op de illusie die je je van de persoon maakt, maar niet op de ster zelf.

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Nee. Ik denk dat je, zonder dat je je daar bewust van bent, een beeld vormt van diegene, door middel van interviews, foto's, maar in de tussentijd ken je die persoon niet. Het karakter dat je bij dat persoon in je hoofd hebt, heb je hem eigenlijk zelf gegeven. Omdat je het hem zelf gegeven hebt, is het een ideaal beeld dat in jouw hoofd bestaat, want jij weet dan het beste wat jij leuk vindt in iemand of zo. En dat dat toevallig allemaal bij die celeb past. En omdat het ideaal is kan je dan niet anders dan een crush/obsessie voor diegene ontwikkelen.

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Ik ben écht verliefd op Tom Kaulitz en k heb hem ook nooit gesproken..
    het overkomt je, of je het nu wilt of niet
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Orchideous schreef:

If you can dream it, you can do it.

dulcetly schreef:
    Ik denk dat je dan verliefd word op het ideaalbeeld van die persoon dat je in je hoofd hebt. Je word er eerder ongelukkig dan gelukkig van want diep in jezelf weet je gewoon dat het enkel fantasie en geen realiteit is. Maar je kan natuurlijk wel een celebrity heel erg knap of leuk vinden(krul)

<3

dulcetly schreef:
    Ik denk dat je dan verliefd word op het ideaalbeeld van die persoon dat je in je hoofd hebt. Je word er eerder ongelukkig dan gelukkig van want diep in jezelf weet je gewoon dat het enkel fantasie en geen realiteit is. Maar je kan natuurlijk wel een celebrity heel erg knap of leuk vinden(krul)

Amen:Y)

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California