• Ik heb mijn vinger ongeveer een half uur geleden verbrand aan de stijltang. Ik heb hem onder de kraan gehouden. Maar nu is er zo'n branderig gevoel en een rode plek. Omdat ik zeg maar zo'n buig stukje van me vinger heb verbrand doet mijn vinger buigen pijn. Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je hebt van die zalfjes voor verbrandde huid. ALs je dat thuis hebt moet je dat ff erop smeren als je het niet hebt zou ik ff aan je ma ofzo vragen of ze het wil halen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    niks, het geneest vanzelf. of wat verkoelende zalf met een pleister


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is normaal bij brandwonden. Zoland mogelijk onder koud, stromend water houden en daarna eventueel verzorgen met een crème tegen brandwonden c: Als je dat niet hebt kan je er ook After-sun opsmeren, dat werkt kalmerend.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    En als je zo'n zalfje niet hebt: Tandpasta.

    Nee, serieus, dat helpt o.o smeer er tandpasta op


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je vinger amputeren:Y)
    Ok, nee...gewoon een zalfje tegen brandwonden er op :)
    En als dat niet werkt, zou ik dat amputatie geval eens proberen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Doet pijn hé? 8D
    Ik heb dat ook eens gehad door de kapotte stijltang van iemand en die witte blaas [Het was fucking 2e graads verbrand] stond er drie weken nog, haha. Voorspelt veel goeds 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik had me vorige week ook verbrand, ik was net vijf minuten wakker en ik had al gelijk een derde graads brandwond. Zag er echt nasty uit, mijn huid was een stukje weggesmolten. :"D
    Maar iets verkoelends erop smeren en eventueel afdekken met een pleister dan vooral goed laten rusten en genezen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Je hebtspreey en dat verkoelt het.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Prongs schreef:
    Dat is normaal bij brandwonden. Zoland mogelijk onder koud, stromend water houden en daarna eventueel verzorgen met een crème tegen brandwonden c: Als je dat niet hebt kan je er ook After-sun opsmeren, dat werkt kalmerend.

    Het moest toch lauw water zijn?
    Ik zou er een zalfje op doen als k jou was.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Niks.. lol.
    Heb me ook aan de oven verbrand een paar maanden terug, heb er nu een litteken van.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij hebben Klooster Balsem hittezalf. Die werkt echt goed tegen brand blaren ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    NIKS ER OP SMEREN


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    NIKS ER OP SMEREN


    Kunje doen; maar beter is er gewoon iets opsmeren tegen eht branden en het aan de lucht laten helen. *Brandwond les: yay!*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ah, ik heb de afgelopen week mijn vinger ook 3x verbrandt, met eten koken. Zucht.. Ik en eten koken gaat niet samen...
    Maar nee, geen idee wat je er aan moet doen, misschien een ijsblokje erop, of onder de koude kraan?


    Bad decisions make good stories.

    Ik had me laatst aan de oven verbrand, nu zit er een vet lelijk litteken. Je moet het gewoon laten genezen.


    Ik ben gemeen xoxo