• Dus voor mensen die er verstand van hebben, leg het me uit alstublieft. Ik heb een helix (nog niet zo lang) en nu is mijn vraag;
    Welke piercings zijn allemaal bedoeld voor je helix? En maakt het uit hoeveel mm die zijn?
    Want ik zie bijvoorbeeld op Large heel veel piercings. Maar dan snap ik niet echt welke je allemaal hiervoor kunt gebruiken. (Ik snap natuurlijk wel het verschil tussen navelpiercings/neuspiercings etc.)
    Dus als je een voorbeeld zou kunnen geven en ook zou kunnen aangeven of het uitmaakt hoeveel mm ofzo?

    Ik heb een vrij klein ringetje.. ik weet niet hoeveel.. had die bij de c&a toen gehaald XD ze zijn eigenlijk bedoeld als gewone oorbellen ;P

    Maar het wil prima (: heb ze al heel lang in die ringetjes this echt zilver (:
    + ik heb beide helixen al ruim een half jaar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou het niet weten :p
    Ik ben gewoon teruggegaan naar die winkel waar ik mijn helix heb laten schieten en ik vroeg of ze piercings had speciaal voor daar en ze heeft die mij laten tonen..
    Ik denk ook wel dat je een gewone oorbel er mag in steken hoor..


    Stop wishing, Start doing..

    Dan moet je weten of je een 1.2mm of 1.6mm piercing hebt.
    En qua lengte weet ik het niet, dan kan je mss je huidige uit doen en die opmeten? x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ligt er trouwens ook aan waar je die helix heb hea? want ik heb er 2 en de huid van me eerste in dunner dan de huid van me 2e


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat is een helix?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    Wat is een helix?




    Oorbel in het kraakbeen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een gewone oorbel is te dun voor een helix, dus dat is zonde dat je dan meer pijn hebt om het vervolgens toch dunner te laten worden. :'D
    Bij de claire's stond het op de achterkant aangegeven voor wat het was. Raar dat dat op de Large zo niet is. :o


    Let the Night embrace you

    Ik heb er volgens mij in allebei een lip piercing in zitten :'] Een half ringetje met twee zwarte balletjes en een labret met een zwart balletje. Het past en ik heb er nooit last van gehad, dus ik vind het goed zo. Misschien kun je het vragen bij zo'n zaak?


    Caution first, always.

    Gary schreef:
    Ik heb er volgens mij in allebei een lip piercing in zitten :'] Een half ringetje met twee zwarte balletjes en een labret met een zwart balletje. Het past en ik heb er nooit last van gehad, dus ik vind het goed zo. Misschien kun je het vragen bij zo'n zaak?


    Haha cuwl

    Sodom schreef:
    Een gewone oorbel is te dun voor een helix, dus dat is zonde dat je dan meer pijn hebt om het vervolgens toch dunner te laten worden. :'D
    Bij de claire's stond het op de achterkant aangegeven voor wat het was. Raar dat dat op de Large zo niet is. :o


    Haha kut is zo XD heb ik niet bij na gedacht.. achjaah waarschijnlijk ga ik de mijne toch nooit vervangen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:23 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)



    Oorbel in het kraakbeen (:


    Oh die dingen zijn zo awesome, het liefst zou ik er zelf ook een willen hebben


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fellatio schreef:
    (...)

    Haha kut is zo XD heb ik niet bij na gedacht.. achjaah waarschijnlijk ga ik de mijne toch nooit vervangen

    Misschien kan het wel oke zijn omdat je heel weinig helix piercings vind. In oorbellen heb je tenminste wel keuze. :'D


    Let the Night embrace you

    Sodom schreef:
    (...)
    Misschien kan het wel oke zijn omdat je heel weinig helix piercings vind. In oorbellen heb je tenminste wel keuze. :'D


    Idd ;P & als ik perse een echte helix piercing erin wil moet ik maar eventjes pijn lijden en spulwaarikdenaamvanbenvergeten erop doen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Meeste helix hebben volgensmij gewoon oorbel maat, maar ik ga ervoor altijd gewoon naar piercshop. Of je vraagt het in de winkel zelf?


    We're all mad here.

    geen idee, heb er geen enkel verstand van..

    Oké, dus je kan eigenlijk heel veel voor je helix gebruiken?
    Large
    Large
    Large
    Dus die zou je kunnen gebruiken?