• Ik ga een nieuwe story beginnen, eindelijk eens!
    Het zal gaan over een Vel d'Hiv kind.

    Parijs, 16 juli 1942
    Donderochtend, heel vroeg, het tijdstip dat de 10-jarige Misha Polak ruw verstoord word uit haar slaap. Haar vader had hier al voor gewaarschuwt en is zelf gevlucht. Misha zelf blijft in bed liggen, zich van geen kwaad bewust. Papa is toch veilig, ze kwamen toch voor hem? Als haar moeder haar nog eens wakker maakt met een lijkbleek gezicht en zegt dat ze zich snel moet aankleden en haar spullen moet pakken begint ze zich wel zorgen te maken. Deze donderdag, die ze achteraf de zwarte donderdag noemt, is het begin van het einde.

    Nou, wilt iemand een cover maken? Er moet een jong meisje op komen en de tekst Vélodrome d'Hiver

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 20:56 ]


    Your make-up is terrible

    Heb je foto's van een jong meisje? Omdat je daar nogal veel keuzes in hebt en ik niet weet wat voor meisje je erop wilt :') En heb je ook andere plaatjes die je erin wilt?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 21:03 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    heb je een vereiste van uiterlijk?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 21:06 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Deze
    Of deze
    Ofdie


    Your make-up is terrible

    Er is eigenlijk geen vereiste van uiterlijk, jullie mogen zelf weten wat je erin stopt. 8D


    Your make-up is terrible

    Wat denk je?


    Foto is de link

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 21:13 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ik ben bijna klaar met mijn cover


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!



    Of deze:


    (foto's zijn aanklikbaar)

    Tekst kan ook een andere kleur.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:11 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ze zijn allemaaaal mooi.


    Your make-up is terrible

    @Vida
    Ik denk dat ik die tweede neem, die is perfect.


    Your make-up is terrible

    In de tweede van Vida staat toch een fout? er staat velodrome ipv vélodrome. Wat betekend de titel trouwens?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 21:55 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Endlich schreef:
    In de tweede van Vida staat toch een fout? er staat velodrome ipv vélodrome. Wat betekend de titel trouwens?

    Vélodrome d'Hiver is een groot stadium in Parijs waar de joden zijn samen gebracht waarna ze vervolgens naar de concentratiekampen zijn gebracht. (toch?)


    Forever.

    Haar naam was Sarah? 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Endlich schreef:
    In de tweede van Vida staat toch een fout? er staat velodrome ipv vélodrome. Wat betekend de titel trouwens?

    Goed dat je 't zei, ik heb 't aangepast ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Vélodrome d'Hiver is een groot stadium in Parijs waar de joden zijn samen gebracht waarna ze vervolgens naar de concentratiekampen zijn gebracht. (toch?)


    Ja. 8D Eerst naar tussenkampen trouwens, zoals Drancy en Beaune-la-Rolande.

    @ Nynk.
    Yeah, ik ging weer eens lezen. ^^'


    Your make-up is terrible