• ... dan kan je misschien ook een trailer inspreken ^^.



    Edit: Begin niet allemaal te hyperventileren, iedereen (behalve Frank the wolf dan) weet dat er maar acht Harry Potter films zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 21:54 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    KrullArt schreef:
    Titel veranderd


    Waarom heb je dat veranderd :O ? Het gaat erom dat die wolf dat in de film zegt? Jezus, kijkt er wel iemand naar? Ik weet heus ook wel dat er 8 films zijn >.<


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Pemberley schreef:
    ik denk dat ze het erover heeft dat degene in het filmpje 9 films zegt

    Toch nog iemand die niet helemaal naast de hoofdkwestie gaat kijken en gefreakt dingen begint te verbeteren die bewust fout geschreven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Waarom heb je dat veranderd :O ? Het gaat erom dat die wolf dat in de film zegt? Jezus, kijkt er wel iemand naar? Ik weet heus ook wel dat er 8 films zijn >.<


    Ik denk dat je het moet vragen of het terug kan worden veranderd en dat je het in de begin post zet dat het bewust fout is gezegd (: omdat dat in het filmpje voor komt (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik denk dat je het moet vragen of het terug kan worden veranderd en dat je het in de begin post zet dat het bewust fout is gezegd (: omdat dat in het filmpje voor komt (:

    Dat ga ik dan maar doen =)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    > Terug veranderd (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.