• Heb je een verhaal geschreven over HP of een verhaal die personage's van de HP boeken, zeg het dan even hier tegen me als je wil dat ik je verhaal ga lezen

    Ik ben ook op zoek naar stories over het wolfpack van La Push dus heb je daar een story over en wil je nog een nieuwe lezer erbij, laat het me hier dan even weten

    Heb je een story die niets met bovenstaande dingen hebben te maken maar zoek je toch nog een nieuwe lezer? Meld het dan ook even want ik lees ook graag verhalen die niet over HP gaan (of gerelateerd zijn aan de HP boeken) en die niet over het wolfpack van La push gaan


    Eyes

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 17:56 ]


    Physics is awesome

    Result of breaking all the rules - HP
    Een HP verhaal over de volgende generatie. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Omdat ik 'm toch van je neer mocht zetten:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    ik heb van twilght


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    http://www.quizlet.nl/stories/15881/dag-mooie-zwarte-jongen/

    Een vehaal over een meisje 'Alicé' die verliefd word op een afrikaanse jongen 'Guban'.
    Een verhaal over racisme en cultuurverschillen. (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Voor HP kan je altijd op mijn profiel terecht. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Poisoned Rain
    Daar stond ik dan, alleen in een groep van meer dan honderd mensen. Mijn benen leken nauwelijks de kracht te hebben om me overeind te houden. Ik hapte naar adem, mijn ogen snel afwendend. 16 jaar lang onafscheidelijk. Maar alles was zo plots veranderd.. En nu? Nu lag jij daar. In die kist die langzaam naar de bodem verdween. Iedereen is er kapot van. Waarom moest je je eigen leven nemen?


    Heeft niks met Harry Potter of La Push te maken, maar ik zoek nog lezers (=


    Be yourself, everyone else is already taken.

    Draco malfoy x Neville -> my dad will hear about this
    klik
    draco malfoy gebeten door Fenrir Greyback -> Aconite -> Marked and bitten
    klik
    Severus Snape x Jolyn Price -> Teachers of slytherin
    klik
    Drarry -> Slytherin Princes
    klik


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    People can be fragile as glass


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Klik(krul)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 21:23 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    HP verhaal:

    Sirius Zwarts: http://www.quizlet.nl/stories/57069/a-lost-dream-sirius-black/


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik heb een verhaal over Jake en Nessie
    The truth of our friendship
    Deze is wel al vrij lang...

    En een story over Seth (net begonnen)
    Speel zich af in La Push :)
    This is not a dream | Seth Clearwater


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    Geen HP of Twilight, maar misschien bevalt het toch;

    Collapse [ATL]



    Ze was betrouwbaar en een goede luisteraar.
    Maar zoveel problemen kon ze niet aan.
    Niemand ving haar op.

    Het meisje dat bezweek onder andermans problemen.


    Carry me away, I hope that you don't break.