• Titel zegt het al (flower)

    Die van mij zijn:
    Schemer (Nederlands)
    Let The Right One In (Zweeds)
    Martyrs (Canadees Frans)
    En stiekem ook Minoes (Nederlands) :3


    As travars

    OffTheRecord schreef:
    Die moet nog worden uitgevonden
    Give me the English stuff...Much better :)


    Ik denk niet dat de taal of het land van herkomst van de regisseur/acteurs de kwaliteit van een film bepaalt. Er zijn erg goede films die niet engelstalig zijn en zelfs erg hoog scoren in de imdbtoplijst. Ik vind het dus vrij fout dat je zegt dat engelse films beter zijn. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou het niet weten eigenlijk. Ik kijk geen tot weinig niet-engelse films. :3

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat de taal of het land van herkomst van de regisseur/acteurs de kwaliteit van een film bepaalt. Er zijn erg goede films die niet engelstalig zijn en zelfs erg hoog scoren in de imdbtoplijst. Ik vind het dus vrij fout dat je zegt dat engelse films beter zijn. (:

    Ze bedoelt gewoon dat zij Engels-talige films beter vindt, no biggie.

    Rec (spaans)


    Ik ben gemeen xoxo

    Capulet schreef:
    (...)
    Ze bedoelt gewoon dat zij Engels-talige films beter vindt, no biggie.


    Nee tuurlijk niet, ik vind het gewoon een beetje oppervlakkig dat de filmkeuze van vele mensen afhankelijk is de herkomst van de film. Dat vind ik gewoon jammer, aangezien er erg veel goede andere films ook zijn. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat de taal of het land van herkomst van de regisseur/acteurs de kwaliteit van een film bepaalt. Er zijn erg goede films die niet engelstalig zijn en zelfs erg hoog scoren in de imdbtoplijst. Ik vind het dus vrij fout dat je zegt dat engelse films beter zijn. (:

    Dat is jou mening
    Een film in een andere taal zegt me niets..
    Ik kijk al sinds ik klein was naar Engelstalige films...
    Ik heb ook dingen gezien zoals Sissi die junge kaiserin of Angelique marquise des anges...ok, de films zijn niet slecht maar het zijn niet mijn favorieten.
    Ik heb geen favoriete film in een andere taal omdat ik Engels beter vind.
    Dat is mijn mening, dus ik zie niet in waarom ik fout ben?:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Nee tuurlijk niet, ik vind het gewoon een beetje oppervlakkig dat de filmkeuze van vele mensen afhankelijk is de herkomst van de film. Dat vind ik gewoon jammer, aangezien er erg veel goede andere films ook zijn. (:

    Ja maar veel mensen hebben geen zin om anderstalige films te bekijken en volgens mij doelde ze sowieso nie op de herkomst, maar ok. In het algemeen moet ik je wel gelijk geven. Ik heb daar ook vaak geen zin in omdat ik (vooral bij Belgische films) de acteerprestaties altijd zo mottig vind. (cat)

    Death Note 1 & 2 #Japans.
    Chakushin Ari #Japans.
    Suicide Circle #Japans.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 17:23 ]

    Al meen ik me te herinneren dat ik 8 Femmes en L'affiche Rouge nog bien vond.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Dat is jou mening
    Een film in een andere taal zegt me niets..
    Ik kijk al sinds ik klein was naar Engelstalige films...
    Ik heb ook dingen gezien zoals Sissi die junge kaiserin of Angelique marquise des anges...ok, de films zijn niet slecht maar het zijn niet mijn favorieten.
    Ik heb geen favoriete film in een andere taal omdat ik Engels beter vind.
    Dat is mijn mening, dus ik zie niet in waarom ik fout ben?:Y)


    Je hebt geen ongelijk hoor! Ik vond gewoon even dat het klonk als een feit en daar kan ik niet zo goed tegen. Maar ik begrijp wat je bedoelt, en iedereen heeft zijn eigen mening uiteraard. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Capulet schreef:
    (...)
    Ja maar veel mensen hebben geen zin om anderstalige films te bekijken en volgens mij doelde ze sowieso nie op de herkomst, maar ok. In het algemeen moet ik je wel gelijk geven. Ik heb daar ook vaak geen zin in omdat ik (vooral bij Belgische films) de acteerprestaties altijd zo mottig vind. (cat)


    Dat snap ik wel. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bröderna Lejonhjärta
    heidi
    survivre avec les loupes (ofzo)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 17:36 ]


    Ex astris, sciencia

    OffTheRecord schreef:
    Die moet nog worden uitgevonden
    Give me the English stuff...Much better :)


    Shoganai i ne~

    Amarth schreef:
    Bröderna Lejonhjärta
    heidi
    survivre avec les lupes


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Der Tunnel, Das Leben Der Anderen. (:

    die -> der

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 17:40 ]


    Destroy what destroys you.