• Ik zoek cover - ontwerpers voor mijn drie verhalen die momenteel lopen (eentje ervan moet nog gemaakt worden) Zijn er toevallig mensen die me kunnen helpen? :) Hieronder staan de foto's die ik per verhaal graag zou verwerkt willen zien :) Ik zou het graag in zwart - wit hebben of donkere kleuren.

    * Verhaal 1: over Draco Malfoy; titel: Adopted





    * Verhaal 2: over FC Barcelona als gladiators; titel: Ave Caesar, morituri te salutant MADE BY VIDA





    * Verhaal 3: over Sirius Black; titel: A Lost Dream MADE BY SAEPE






    Ik hoop dat deze foto's goed genoeg zijn om een mooie cover van te maken :) Alvast bedankt! :)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 17:40 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik heb 'm klaar.
    Ik ben pas begonnen met covers maken, dus hij is denk ik niet goed :'D


    Klik op het plaatje voor groter beeld.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 16:46 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Ik heb 'm klaar.
    Ik ben pas begonnen met covers maken, dus hij is denk ik niet goed :'D


    Klik op het plaatje voor groter beeld.


    Are you kidding me?! Die cover is gewoon ongelofelijk mega fantastisch! :D Heel hard bedankt :D


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    (...)

    Are you kidding me?! Die cover is gewoon ongelofelijk mega fantastisch! :D Heel hard bedankt :D

    Graag gedaan, zal ik ook voor het eerste verhaal proberen? :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Graag gedaan, zal ik ook voor het eerste verhaal proberen? :3


    Doe maar, er is nog een meisje bezig, maar dan kies ik het beste uit de twee (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Zo, ik heb em af.


    Groter
    Wat vind je ervan?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 17:23 ]


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    Zo, ik heb em af.


    Groter
    Wat vind je ervan?


    Die is zo mooi! =) Ik ben er echt super blij mee! =) alleen 1 detail, zou dat 'with sirius black' eraf mogen? (A) Don't really like that part sorry :$


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    (...)

    Die is zo mooi! =) Ik ben er echt super blij mee! =) alleen 1 detail, zou dat 'with sirius black' eraf mogen? (A) Don't really like that part sorry :$

    tuurlijk.
    Tadaa!


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    tuurlijk.
    Tadaa!


    I love it!! Ik ga het meteen bij mijn verhaal posten =D Als je geinteresseerd bent in het verhaaltje, hier is de link :)
    http://www.quizlet.nl/stories/57069/a-lost-dream-sirius-black/


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Captain schreef:
    (...)
    Misschien mag het in een beginpost. :3
    Bij mij lukt dat niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Bij mij lukt dat niet.

    Dan is Q gewoon aan het flashen. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Deze vind ik al helemaal niet mooi, maar oke XD


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Deze vind ik al helemaal niet mooi, maar oke XD


    Ik vind die echt ongelooflijk mooi! Alleen mag de titel van mij wel groter haha, maar voor de rest is hij gewoon prachtig!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik vind die echt ongelooflijk mooi! Alleen mag de titel van mij wel groter haha, maar voor de rest is hij gewoon prachtig!


    Ik deel dezelfde mening als die van Captain (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik zal de letters even grote maken (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Letters groter ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.