• ik vind dat dus echt zo agterlijk -.-
    mensen die zeggen:
    'Bill is zowiezo gay! ik weet dat!'
    zeg er mss meteen ook bij:
    'want ik kan met mn glazen bol in Bill's koppie kijken'

    of:'Bill is zowiezo bi!'

    komaan jong -.-
    zijn ze mss allemaal psychologen of waarzeggers die in Bill's kop kunnen kijken??

    ze moeten echt eens stoppen met te doen alsof ze Bill-experts zijn.
    Als die jongen nu zegt datie niet homo is, en 100% op meisjes valt, dan is dat zo.

    wrm willen al die mensen nu zo graag hun gelijk krijgen datie gay of bi is?? ó.O

    ok, hij draagt make-up, heeft speciaal haar (wat hem niet homo maakt) hij draagt strakke kleren (maar dan kan je tom evengoed ook homo noemen omdat hij extra wijde kleren draagt, klinkt even dom!) en hij heeft soms wat vrouwelijke trekjes.. maar hij heeft evengoed zijn mannelijke kanten.

    en begin nu niet massaal te zeggen dat ik er niet zo'n groot spel van moet maken: dit is een tokio hotel-forum voor iets. drm is dit dan ook the place to be om te zeiken over zulke dingen.

    weetje waarom ze dat zeggen?
    omdat hij zo best wel overkomt.
    en dat is heus nietzo alleen bij bill hoor dat zijn bij zoveel mensen.
    en niet iedereen gaat er mee lopen roepen dat hij bi of homo is.
    kijk maar naar die ene jamai ofzo, die had ook verkering genomen met zo'n wijf om te laten zien dat ie geen homo was terwijl hij het WEL was..
    dus je weet het niet,
    maar aan sommige mensen kun je het gewoon zien, aan hun manier van doen en kijken en praten enzo..
    en dan hoeft het niet altijd waar te zijn..
    maar dat is weer wat anders
    amen.


    AAP

    Ik heb ook zoiets van laat hem zelf die conclusie trekken, en die dat niet voor hem.


    blame the bully.

    Ja je hebt helemaal gelijk. En al zou bij Bi of homo zijn moet ie dat toch zelf weten. Ik vind die haters echt zo vervelend

    weetje waarom ze dat zeggen?
    omdat hij zo best wel overkomt.
    en dat is heus nietzo alleen bij bill hoor dat zijn bij zoveel mensen.
    en niet iedereen gaat er mee lopen roepen dat hij bi of homo is.
    kijk maar naar die ene jamai ofzo, die had ook verkering genomen met zo'n wijf om te laten zien dat ie geen homo was terwijl hij het WEL was..
    dus je weet het niet,
    maar aan sommige mensen kun je het gewoon zien, aan hun manier van doen en kijken en praten enzo..
    en dan hoeft het niet altijd waar te zijn..
    maar dat is weer wat anders
    amen.


    ja, het hoeft niet altijd waar te zijn.
    moest Bill nu ooit uit de kast komen, het zou me niet boeien. het is zijn leven.
    maar ik kan er gewoon niet tegen als ze zeggen dat hij homo is, punt uit.
    ze kunnen dat toch zelf niet weten?
    alleen Bill weet zijn geaardheid, punt.

    Ja je hebt helemaal gelijk. En al zou bij Bi of homo zijn moet ie dat toch zelf weten. Ik vind die haters echt zo vervelend


    het zijn ook fans die dat zeggen =.=

    (...)

    ja, het hoeft niet altijd waar te zijn.
    moest Bill nu ooit uit de kast komen, het zou me niet boeien. het is zijn leven.
    maar ik kan er gewoon niet tegen als ze zeggen dat hij homo is, punt uit.
    ze kunnen dat toch zelf niet weten?
    alleen Bill weet zijn geaardheid, punt.

    daar heb je gelijk in. _O_


    AAP

    Als Bill homo is, beslist hij dat zelf.
    Logisch toch?


    -

    Er was ook zo'n jongen/mand die zei dat Bill homo was.. Bleek later dat hij zelf verliefd op Bill was.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    je hebt mijn zin afgepakt ><

    EINDELIJK IS IEMAND GELIJK MET MIJ
    IK LIEF JOU VANAF NU! ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Maar mss is Bill ook wel gay
    man tis erg.
    Hij is ook maar een mens hoor !
    zyn muziek is toch goed?

    ok, hij draagt make-up, heeft speciaal haar hij draagt strakke kleren en hij heeft soms wat vrouwelijke trekjes.. maar hij heeft evengoed zijn mannelijke kanten.
    Ik denk ook dat hij homo is, maar niet om deze redenen, ik bedoel alle mensen met een gezond verstand weten dan 1 plus 1, 2 is ._.
    Zo is dat ook met Bill, zeker de mensen die veel weten over zijn verleden etc. hebben ECHT redenen om te zeggen dat hij gay is [/handje] ik weet veel meer over Bill dan de gemiddelde fan, dus geloof me; hij valt ECHT [onder andere] op jongens...

    (...) Ik denk ook dat hij homo is, maar niet om deze redenen, ik bedoel alle mensen met een gezond verstand weten dan 1 plus 1, 2 is ._.
    Zo is dat ook met Bill, zeker de mensen die veel weten over zijn verleden etc. hebben ECHT redenen om te zeggen dat hij gay is [/handje] ik weet veel meer over Bill dan de gemiddelde fan, dus geloof me; hij valt ECHT [onder andere] op jongens...


    jaah dta maak je uit aan wa je weet,,

    maar neti alles wat je weet is WAAR.

    het kan best wel sij n hoor,,

    maar dat zou me neoti egt uitmaken,,

    bill moet het self weten,,

    maar ik vind dat heoveel je ookw eet,,

    je meto neit segegd at i eht wel of niet Is wantd da beslist hij self!!!

    je kan eht gwn neit segge tensij hij het in een intervieuw bekent maakt,, hoeveel je ookw eet!!!


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    leuk, post je je mening even in het algemene topic hierover?