• Gisteren waren de 7 dagen dat ik geen pil moest slikken, maar mijn maandstonden kwamen niet, vandaag ook niet. Ik heb bang, ik ben 2 of 3 pillen vergeten of heb ze later dan normaal ingenomen... We doen het zonder condoom, maar hij komt niet in me omdat we de pil alleen niet vertrouwen... Normaal neem ik de pil altijd juist en op tijd, maar deze week was het echt heel druk! Nu vraag ik me af of het normaal is dat ik mijn maandstonden nog niet heb? Hebben jullie dit ook soms? Help aub...


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Er zitten ook zaadcellen in voorvocht
    Als ik jou was zou ik even een bezoekje aan de dokter brengen, want je bent meteen niet meer beschermd als je al 1 pil vergeet.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 8:43 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Idd er zitten ook zaadcellen in voorvocht.
    Ik zou als ik jou was voor de zekerheid even een zwangerschapstest kopen.
    En het totaal niet gaan verbergen voor je ouders of je vriend, want dat is het domste wat je kunt doen!

    En omdat je 2 of 3 pillen bent vergeten, is het dan niet handig om aan een andere anticonceptie te gaan denken?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 9:15 ]

    Het kan ook zijn dat je maandstonden stoppen door de pil ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik gebruik die pil niet en weet er eigenlijk ook niet veel over... maar wat ik wel weet is dat zoals anderen het al hebben gezegd; in voorvocht zitten ook zaadcellen, dus het zou niet zo erg raar zijn als jij opeens zwanger blijkt te zijn. Doe ff een zwangerschapstest. Als je echt zwanger blijkt te zijn, zeg het dan tegen je vriend en ouders anders sta je er helemaal alleen voor.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ben je nog op tijd voor de morning-after-pil? Want dan zou je die nog kunnen nemen.
    En zoals iedereen zegt, in voorvocht zitten ook zaadcellen, dus misschien zou je beter maar een zwangerschapstest kunnen kopen of even naar de dokter gaan.
    Oh en als je een pil bent vergeten kan je die maximaal 24 uur nadat je 'm moest hebben nog nemen, als je 'm niet eerder neemt dan helpt het niet meer..


    “Love is a contradiction.”

    Algemeen topic.
    Morning-afterpil tot max. 48 uur na seks, misschien kun je het daarop wagen.
    En dámn, ik had gedroomd dat ik zwanger was O_o Toen ik wakker werd schrok ik me de pleures.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke dat is dus niet slim. Ik zou ff een zwangerschap test kopen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je kan een zwangerschapstest kopen voor de zekerheid, maar als je je pil vaak vergeet en onregelmatig slikt kan het zijn dat je maandstonden wegblijven, en dat je ze over een paar weken pas weer heb. Maar toch maar eens even een testje kopen, en als je dan toch langs de drogist komt, koop meteen een pakje condooms voor als je de pil weer vergeet :'D


    Rainbows on my staircase ~

    Ik heb bij de instructies van de pil gelezen dat je hem gewoon moet blijven doorslikken bij de 2de en 3de week en dat er dan niks aan de hand is... Dat er ook zaadcellen in het voorvocht zitten wist ik ook, maar we deden het dan ook niet direct. Ik heb het al tegen mijn mama gezegd en we gaan maandag naar de dokter, ook heb ik gelezen dat je maandstonden pas op de 7de dag kunnen komen... Ik heb nog wat hoop.. maar toch bedankt.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Als je je pil vergeet in de eerste week ben je zo goed als helemaal onveilig. Vergeet je hem in de tweede week is het een risico en moet je sowieso met condoom. Vergeet je hem in de derde week dan ben je normaal veilig. Ik zou toch overwegen om te testen moest ik jou zijn ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    mmm tja dat is niet zo heel slim >.< maar ik ben het eens met wat de anderen hier boven te zeggen te hebben .wel een tip volgende keer dan maar doorslikken en een mornig-after pil nemen (krul)


    Shoganai i ne~

    Een zwangerschapstest doe ik zowiezo.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 14:08 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Mja, door het vergeten en later slikken van de pil, kan het zo zijn dat je niet helemaal veilig meer bent, inderdaad.
    Ook ik heb wel eens met de angst gezeten, als ik paar dagen -re-de-lijk- aan het eind van mijn stopweek zat, of ik niet zwanger was. Na heel wat gegoogle, blijkt dat het regelmatig voorkomt, dat mensen in hen stopweek niet ongesteld worden. Soms word je dit nog in een van de weken erna, wanneer je weer aan de pil bezig bent, soms gebeurt het ook pas gewoon in de volgende stopweek.
    Mocht je toch twijfelen, dan zou ik als ik jou was een test doen/laten doen. (bij de huisarts, of eentje halen bij de drogist) Wel even opletten, want ik geloof dat je die pas na 2 weken ofzo kan doen.
    Succes ermee(flower)


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Mja, door het vergeten en later slikken van de pil, kan het zo zijn dat je niet helemaal veilig meer bent, inderdaad.
    Ook ik heb wel eens met de angst gezeten, als ik paar dagen -re-de-lijk- aan het eind van mijn stopweek zat, of ik niet zwanger was. Na heel wat gegoogle, blijkt dat het regelmatig voorkomt, dat mensen in hen stopweek niet ongesteld worden. Soms word je dit nog in een van de weken erna, wanneer je weer aan de pil bezig bent, soms gebeurt het ook pas gewoon in de volgende stopweek.
    Mocht je toch twijfelen, dan zou ik als ik jou was een test doen/laten doen. (bij de huisarts, of eentje halen bij de drogist) Wel even opletten, want ik geloof dat je die pas na 2 weken ofzo kan doen.
    Succes ermee(flower)


    Dankjewel ;') Ik probeer zo positief mogelijk te denken, en volgende keer zal ik heel wat voorzichtiger zijn! (A)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    hmmm....miss is een bezoekje aan dokter wel handig...gezien dat jullie geen condoom gebruiken...maar als je de pil vergeet en je slikt ze later nog wil het nog wel eens te vroeg of te laat komen...heb ik ook zo vaak gehad..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.