• 'Vivian Hamilton is de dochter van Caroline Hamilton en Richard Hamilton. Vivian haar ouders hebben een manege met een paar paarden. Mensen die op vakantie gaan of even weg moeten voor bijvoorbeeld hun werk, kunnen hun paard dan in ruil voor geld bij de manege van de familie Williams zetten. Vivian zelf heeft haar eigen paard, een Schimmel genaamd Silver. Vivian heeft het prima naar haar zin in Seattle.

    Dan besluiten haar ouders te verhuizen naar Forks. Vivian gaat in Forks naar school. Ze vind dit een ramp want ze vond het namelijk erg leuk in Seattle.

    Vivian heeft geen vrienden in Forks en de nabije omgeving. De enige waar ze soms mee omgaat zijn Jennifer en Mike. Vivian besluit een dagje met haar paard Silver naar het strand van La Push te gaan, waar er een ongeluk gebeurt: haar paard word gebeten door een man met rode ogen. Niemand gelooft Vivian en iedereen denkt dat ze verward is.

    Niet veel later verschijnt er een mysterieuze jongen genaamd Jasper Hale. Wat het begin is van een hoop problemen, liefde en verwarring.'
    © Loyalty


    LINK: Klik (:
    NOTES: Personagegids en deel één staan online.
    Slechte beschrijving overigens, ik zou gewoon het verhaal lezen als ik jou was, haha.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    klinkt leuk !

    ik neem even een bladwijzer want ik heb nu geen tijd om te lezen


    "You'll stay with me?" "Until the very end."