• Echt serieus steeds jongere kinderen worden steeds brutaler. Niet normaal. Ik rijd vandaag mijn straat uit op mijn fiets op weg naar een vriend, zegt een jongetje van ik schat 8 jaar tegen me: 'Heb je zin in seks?' Ik bedoel: 8! Zo'n jochie hoort daar nog niets van te weten.
    En 2 dagen terug ook al, ik rijd langs mijn oude basisschool zit een jochie van ik gok 10 op het hekje: He geil wijf, wil je m'n nummer. Zulke woorden hoort zo'n kind niet eens te kennen!
    Wat vinden jullie hier nou van dan? En hebben jullie hier ook wel 's ervaring mee gehad?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 17:51 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    DemonaColfer schreef:
    (...) Iemand die ik ken die is 6 a 7 en die heeft al een BB -.-

    BlackBerry? The fuck :'D


    Let it come and let it be

    Zoiets heb ik ook een keer gehad. Toen riep zo'n klein kind naar me van 'He, wil je neuken?' Ik stond daar echt van WTF, did just happened?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    BlackBerry? The fuck :'D
    Ja, al een BB. Ik heb er zelf ook een maar die kreeg ik cadeau van mijn ouders.(terwlijl ik hem niet wilde) En nu gebruik ik die van mij al bijna een jaar. En kinderen op mijn school die hebben net een neiuwe BB komt dr nog een nieuwere versie uit hebben ze die. -.-

    OT: Sommige kinderen zijn ook echt wel erg geworden. Toen ik 8 was wist ik nieteens wat verkering was xD

    8 is nog niks :O
    ik liep stage in een kleuter klas, was zo'n kind van 5 a 6..
    en die had het echt over Sex Plaatjes en als die zooi!
    en hij sloeg steeds op mijn kont.

    maar het klopt, ze worden Brutaler.. misschien dat het ook soms wel aan de ouders ligt


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Created schreef:
    (...)

    Nee klopt, kinderen die horen dat soort dingen dan op straat en zo, zonder de betekenis te weten. En dan gebruiken ze het woord gewoon op de manier dat ze denken dat het goed is. Terwijl ze de betekenis er van gewoon echt niet weten.

    Maar, ik denk dat ik helemaal dubbel zou liggen als mijn neefje dat tegen mij zei. Maar toch, hij hoort dat inderdaad echt niet te weten.

    Ja ze denken het te weten en dat dat stoer is...

    Mijn broertje (11) hoort die dingen ook wel eens op zijn school.. Alleen hij is slim, hij vindt het allemaal nog 'iew'. :'D

    Maar zelfs een 18-jarige of van welke leeftijd dan ook zegt dat niet zomaar in 't openbaar tegen iemand? Van een 8-jarige ofzo al zkr niet...


    Ik wil een tuin vol egels

    MonkeyPie schreef:
    8 is nog niks :O
    ik liep stage in een kleuter klas, was zo'n kind van 5 a 6..
    en die had het echt over Sex Plaatjes en als die zooi!
    en hij sloeg steeds op mijn kont.

    maar het klopt, ze worden Brutaler.. misschien dat het ook soms wel aan de ouders ligt
    What the... ben je nou sirieus?
    Ik heb wel eens meegemaakt dat die kleine kleurtjes wel elkaar lief kusjes gaven maar niet dat...

    Op mijn 8 jaar dacht ik dat je zwanger kon worden van enkel te kussen --'
    die jochies denken dat ze ALLES weten van seks. IK KAN ZE WEL WURGEN.


    Owl you need is love.

    toen ik 7 was zag ik een jongentje van 7 roken (ja ik vroeg toen zijn leeftijd zelf toen wist ik dat je nooit moest gaan roken) o.O


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    toen ik 7 was zag ik een jongentje van 7 roken (ja ik vroeg toen zijn leeftijd zelf toen wist ik dat je nooit moest gaan roken) o.O


    woow, seriously, dat is echt heel erg.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nou er is een jongen van 7 die tegen het zusje van mijn vriendin zei: 'Schatje ik ben geil, ik wil je pompen && Neuken van achter.' niet normaal.


    I´m nothing special.

    Genius schreef:
    Ik woon blijkbaar in een beschaafd dorp (bloos)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Kinderen worden arroganter en brutaler =)


    Stop wishing, Start doing..

    Delizioso schreef:
    Allemaal tegenwoordig
    Ik kijk er niet meer van op als er een jongetje van zes met kanker scheldt


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:



    Ik ben 11 heb al die dingen behalve de bb


    All I wanna do is lose control